Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jente og har en kollega som jeg synes oppfører seg litt spesielt.

Vi jobber i samme kjede, men ikke samme sted. Dvs vi møtes aldri på jobb, kun på workshops, arrangementer etc. Vi har vel møttes 3-4 ganger og hatt en god tone og kjemi der vi raskt ble bekjente.

Den siste måneden har hun sendt meg flere meldinger med at det var så hyggelig å være med meg, at vi må møtes, dobbedate (begge har kjæreste) og hun spør om vi skal treffes en spesiell dag, jeg svarer ja og spør når på dagen hun vil møtes. Da får jeg ingen svar tilbake.

Jeg har aldri sendt henne melding først, hun har sendt meg 4-5 meldinger den siste måneden og spurt om vi skal finne på noe, hver gang jeg svarer, sier jo alltid at ja, det hadde vært hyggelig og når, så får jeg ingen svar tilbake.

Er ikke dette veldig spesielt? Skjønner ikke hvorfor hun sender meldinger om det passer å møtes da og da osv uten at det faktisk skjer?

Fikk melding senest i dag om vi skulle møtes på søndag på kafé. Svarte at jeg kunne på kvelden, fikk ingen svar tilbake.

Haha, hva er dette for noe? Utrolig merkelig!

Anonymous poster hash: ffaf1...07d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det virker veldig spesielt :ler: Jeg kjenner til å være distre, men det får da være grenser?

Gjest BalleKlovn
Skrevet

Dette hørtes litt artig ut.

Når venner blir forutsigbar og ikke-merkelig, det er først da det egentlig blir merkelig da. :)

Skrevet

neste gang hun spør skriver du "hva med der-og-der klokken da-og-da?"

Hun føler kanskje at du er uinteressert siden du bare "svarer" og ikke tar noe initiativ ?

• Liker 1
Skrevet

Altså, jeg er veldig hyggelig når jeg svarer. Vi skulle også møtes forrige uke og da sendte jeg melding etter jobb og spurte når hun var klar. Ingen svar. Aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til det eller hva jeg skal gjøre siden vi ikke kjenner hverandre SÅ godt. Hun er jo en utrolig hyggelig og morsom jente, men jeg skjønner bare ikke greia!

TS

Anonymous poster hash: ffaf1...07d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...