AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Hei! Jeg skal ta en liten operasjon om en stund og har regnet ut at jeg skal ha eggløsning den dagen. Dersom jeg blir gravid samme kveld, eller dagen etterpå er det noen sjangse for at dette kan skade barnet? Tenker da på medisinene. Er såpass liten operasjon at jeg er oppe og går samme dag, og tilbake på jobb noen dager etterpå.Anonymous poster hash: 1d28e...1d4
HvittHus Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 En liten operasjon kan være så mangt. Skal du i narkose eller blir det lagt lokalbedøvelse.
Gjest Eurodice Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 (endret) Hei! Jeg skal ta en liten operasjon om en stund og har regnet ut at jeg skal ha eggløsning den dagen. Dersom jeg blir gravid samme kveld, eller dagen etterpå er det noen sjangse for at dette kan skade barnet? Tenker da på medisinene. Er såpass liten operasjon at jeg er oppe og går samme dag, og tilbake på jobb noen dager etterpå.Anonymous poster hash: 1d28e...1d4 Det mest fornuftige er å vente med samleie til denne operasjonen er unnagjort, så slipper du bekymringer om mulig skade pga. medisinene. Endret 18. september 2013 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Siden egget blir befruktet samme dag eller dagen i forveien har det ikke kommet ned til livmoren din enda. Med andre ord så får ikke egget noe næring fra deg. Kan ikke tenke meg at det er skadelig. Narkose og medisiner er nok ute av kroppen innen egget har rukket ned. Men om du orker å ha sex samme dag som en operasjon er vel en annen sak. Anonymous poster hash: 8ccf3...25f 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Barnet tar ikke skade, det er jo ingenting enda.Anonymous poster hash: ca6a4...ae1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Det er såkalt "lett" narkose. Opp på beina et par timer senere og hjem samme dag. Hehe nei det er ikke et barn,men det kan jo resultere i et barn så kjedelig å gå glipp av en hel prøveperiode ;pAnonymous poster hash: 1d28e...1d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå