AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Hei, Jeg er ikke gravid og prøver heller ikke å bli gravid.. Men poster denne her for det.. Det kommer melk fra begge brystene mlne, gulaktig melk.. Og har gjort det en stund. Mannen min sier at det smaker litt bittert og ikke søtt, er dette melk? Eller noe annet? og er ikke farlig om smaker på dette? Hva kan egentlig dette skyldes? Er 34 og har ingen tidligere barn heller...Anonymous poster hash: c990a...5c1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Det må du gå til legen med. Straks. Anonymous poster hash: 59196...b66 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Går du på medisiner som kan gi økt prolaktinnivå? Det kan stimulere melkeproduksjon. Jeg har opplevd det med flere medikamenter. Sjekk felleskatalogen.no for liste over bivirkninger. Anonymous poster hash: 8f9d5...1c1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Dra til legen. Kan være et symptom på en del kjipe greier. Anonymous poster hash: caa01...afd
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Ble lutt skremt her.. Det lekker ikke altså, men om man "melker" brystene kommer det ut melk.. Er dette virkelig så farlig? Bare undrer... Anonymous poster hash: 9a739...19c
HvittHus Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Mange kvinner har laktasjon fra brystene uten at det er noe galt, meg selv iberegnet, men det kan være et symptom på feks forhøyet prolaktin, så det er greit å ta det opp med lege.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Jeg har hatt melk i det ene brystet mitt i ca 4 år nå. Vært frem og tilbake hos lege, pga (ja, som tidligere nevnt) det kan være tegn på kjipe greier.. Altså googler du dette, får du jo opp en hel drøss med svultser i hjernen osv. De på sykehuset gav til slutt opp med meg, siden de ikke fant noe feil. De konkluderte med at det bare var en kjertel som gikk og gikk. Og jeg fikk beskjed om og komme tilbake om det ikke skulle gi deg. Det gjorde jeg, men de fant ikke ut noe mere. Så nå bare lever jeg med det. Altså, for min del er det ikke sånn at jeg må tømme. Men om jeg trykker litt på riktig måte, kommer det en 4- 5 dråper.. Anonymous poster hash: 36bce...fde
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 Jeg har hatt melk i det ene brystet mitt i ca 4 år nå. Vært frem og tilbake hos lege, pga (ja, som tidligere nevnt) det kan være tegn på kjipe greier.. Altså googler du dette, får du jo opp en hel drøss med svultser i hjernen osv. De på sykehuset gav til slutt opp med meg, siden de ikke fant noe feil. De konkluderte med at det bare var en kjertel som gikk og gikk. Og jeg fikk beskjed om og komme tilbake om det ikke skulle gi deg. Det gjorde jeg, men de fant ikke ut noe mere. Så nå bare lever jeg med det. Altså, for min del er det ikke sånn at jeg må tømme. Men om jeg trykker litt på riktig måte, kommer det en 4- 5 dråper.. Anonymous poster hash: 36bce...fde Glemte og legge til at jeg ikke har barn, og har aldri vært gravid. Men det er en ide og sjekke det opp altså. Sånn hvis det er noe alvorlig. Anonymous poster hash: 36bce...fde
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #9 Skrevet 18. september 2013 Det første legen min spurte meg om, var om det var noen nær meg som var gravide eller akkurat hadde fått barn. For det kunne også være "innbilt svangerskap" Anonymous poster hash: 36bce...fde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå