AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Hvor går deres grenser for hva/hvem det er greit at kjæresten deres kommenterer, liker bilder av osv? Min kjæreste har en tidligere venninne, som han har rotet med ved et par anledninger før han traff meg. Han har for så vidt kuttet kontakten med henne av hensyn til meg, men liker noen bilder i ny og ne. Jeg liker ikke dette for jeg lurer på hvorfor det er så viktig for han at hun vet han syns det var et fint bilde etc. Men det hører med til saken at jeg sliter mye med (ubegrunnet) sjalusi, så jeg lurer litt på hvor deres grenser går i forhold til dette. Anonymous poster hash: ce086...018
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Ingen? Anonymous poster hash: ce086...018
Gjest Blomst83 Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Et hvert forhold må bygges på tilit,og det høres ikke ut som om det er noe tilit inni bildet.Jeg synes du overdramatiserer dette.
Kosetiger Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Jeg er enig med deg ts. Det handler om respekt, derfor hadde ikke jeg godtatt det.
Gjest BalleKlovn Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Jeg synes vi burde behandle alle på facebook som våre venner. Og det er jo ikke alle man trenger å hilse på støtt og stadig, men en hipp hipp i blant kan jo være kjekt. Mye aktivitet med tidligere relasjoner således derimot virker litt unødvendig. Men ikke alle vanner plenen i regnvær, sier dem.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Jeg synes vi burde behandle alle på facebook som våre venner. Og det er jo ikke alle man trenger å hilse på støtt og stadig, men en hipp hipp i blant kan jo være kjekt. Mye aktivitet med tidligere relasjoner således derimot virker litt unødvendig. Men ikke alle vanner plenen i regnvær, sier dem. Det uttrykket hadde jeg ikke hørt før. Hva betyr det? Anonymous poster hash: 2d695...718
Gjest BalleKlovn Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 (endret) Det uttrykket hadde jeg ikke hørt før. Hva betyr det? Anonymous poster hash: 2d695...718 Det er fordi jeg lagde det nå! Bare for anledningen. Og det er åpent for å tolke det akkurat slik en vil ! Endret 18. september 2013 av BalleKlovn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå