Gå til innhold

Kutte kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva går igjennom hodet på dere der ute som bare kutter kontakten med noen uten et ord om hvorfor? En fyr jeg var ute med et par ganger og som virka superinteressert, sendte meg lange meldinger hver dag, fortalte om alt mulig, sa at han var interessert i noe mer osv. har plutselig slettet meg fra FB og sluttet å sende meldinger. Jeg aner ikke hva i all verden som skjedde. Jeg vet at han sendte meg en melding som jeg ikke svarte på rett og slett fordi jeg glemte det oppi mye stress, men overreagerte han ikke litt? Jeg har sendt han en melding hvor jeg spurte om han ikke kunne forklare hva som har hendt, for jeg skjønner virkelig ingenting. Men den har han ikke svart på. Hvis han ikke var interessert mer eller fant seg en annen er det vel bare å si fra eller? Hvorfor er det så forbanna vanskelig egentlig? Jeg gir opp menn..

Anonymous poster hash: 68760...856

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som om han har kuttet deg ut, så tror ikke jeg hadde brukt noe er energi på det. Bare gå videre du og ikke bruk mer tid på han.

Skrevet

Det mest sannsynlige er sikkert at han har funnet ei anna som er enda mer super-interessant, og da gidder han ikke bruke mer tid på TS.

• Liker 2
Gjest BalleKlovn
Skrevet

Hørtes litt ut som en player ja, TS.

Folk blir stadig utnyttet av playere.
Men dem lar jo seg selv bli frivillig utnyttet også.

• Liker 3
Skrevet

Det er veldig stygt å gjøre det slutt på den måten. Men han har nok en eksakt grunn til det, som han ikke har lyst til å fortelle deg. Og når han ikke er interessert i deg lenger, bryr han seg ikke om følelsene dine lenger, så derfor er det lettest for han å kutte tvert. Et underutviklet følelsesliv, kaller jeg det.

Det kan være en helt teit grunn. For eksempel et rykte om at du har ligget med en av hans kamerater. Uansett hva det kan være, så skal du være helt uinteressert i det. Støter du på han, så skal du nekte å snakke med han. Han er luft for deg etter behandlingen han har gitt deg.

Anonymous poster hash: b8abd...b90
  • Liker 4
Skrevet

skal bare være glad til. Følsomme mannfolk suger bare energien ut av deg!

Skrevet

Ts her.. player ja, har ikke tenkt den tanken egentlig fordi for det første så har vi ikke hatt sex, ikke kysset en gang. For det andre er han ikke akkurat en skikkelig kjekkas for å være ærlig, han er ikke den som drar damer fordi han er så kjekk, heller for personligheten sin.. jeg gidder ikke bruke mer energi på han, og jeg har ikke brukt så mye heller, jeg bare syntes det er fascinerende hvordan man bare kan snu fra én dag til en annen uten å si et ord om hva som har skjedd. For noe må jo ha skjedd. Om det er det at jeg ikke svarte eller om han eller noen han kjenner har sett meg ute med andre gutter (som bare er venner, men det kan jo ikke han vite).. jeg aner ikke. Men når du er 30 burde du klare å si fra om hva som har skjedd.

Skrevet

Ts her.. player ja, har ikke tenkt den tanken egentlig fordi for det første så har vi ikke hatt sex, ikke kysset en gang. For det andre er han ikke akkurat en skikkelig kjekkas for å være ærlig, han er ikke den som drar damer fordi han er så kjekk, heller for personligheten sin.. jeg gidder ikke bruke mer energi på han, og jeg har ikke brukt så mye heller, jeg bare syntes det er fascinerende hvordan man bare kan snu fra én dag til en annen uten å si et ord om hva som har skjedd. For noe må jo ha skjedd. Om det er det at jeg ikke svarte eller om han eller noen han kjenner har sett meg ute med andre gutter (som bare er venner, men det kan jo ikke han vite).. jeg aner ikke. Men når du er 30 burde du klare å si fra om hva som har skjedd.

Du vet, playere kommer i alle former og farger.

Hvordan dem som player deg ser ut, sier litt om deg også, som tiltrekker seg dem evt.

Og ting snur, det kan være mange faktorer som påvirker en avgjørelse. Og ofte er det jo det også.

Og uavhengig av alder, når det ikke er mer å si, så slutter man bare å svare..

Og da bør man ta hintet da. Det handler ikke da om å si i fra om at man bør ta hintet. Man bare gjør det.

Anonymous poster hash: 3ecad...ec6

Skrevet

Du vet, playere kommer i alle former og farger.

Hvordan dem som player deg ser ut, sier litt om deg også, som tiltrekker seg dem evt.

Og ting snur, det kan være mange faktorer som påvirker en avgjørelse. Og ofte er det jo det også.

Og uavhengig av alder, når det ikke er mer å si, så slutter man bare å svare..

Og da bør man ta hintet da. Det handler ikke da om å si i fra om at man bør ta hintet. Man bare gjør det.

Anonymous poster hash: 3ecad...ec6

Jeg har tatt hintet jeg asså, jeg bryr meg ikke så mye om akkurat han, jeg mente egentlig bare at når du den ene dagen er helt på og den neste kutter helt uten et ord så er det noe som ikke er helt som det skal syntes jeg, virker litt sykt. Er sjeleglad for at det ikke ble noe mer med han for kan bare forestille meg hva slags drama queen han må være å krangle med, silent treatment all the way kan jeg tenke meg. Bare lurer på hvorfor folk syntes det er så sykt vanskelig å sende en melding hvor det står: tror ikke vi skal treffes mer, føler ikke vi passer sammen eller noe lignende. Men det er visst helt utrolig vanskelig har jeg skjønt ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Høres ut som om han gitt deg masse oppmerksomhet og vist mye interesse uten å få noe tilbake. Du har vel spilt hard to get og solt deg i oppmerksomheten.

Når du ikke gir noe tilbake så blir du kutta ut.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Skrevet

Høres ut som om han gitt deg masse oppmerksomhet og vist mye interesse uten å få noe tilbake. Du har vel spilt hard to get og solt deg i oppmerksomheten.

Når du ikke gir noe tilbake så blir du kutta ut.

Så fordi man glemmer å svare på én melding så er man hard to get og gir ikke noe tilbake? Oisann.. :/

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hva går igjennom hodet på dere der ute som bare kutter kontakten med noen uten et ord om hvorfor? En fyr jeg var ute med et par ganger og som virka superinteressert, sendte meg lange meldinger hver dag, fortalte om alt mulig, sa at han var interessert i noe mer osv. har plutselig slettet meg fra FB og sluttet å sende meldinger. Jeg aner ikke hva i all verden som skjedde. Jeg vet at han sendte meg en melding som jeg ikke svarte på rett og slett fordi jeg glemte det oppi mye stress, men overreagerte han ikke litt? Jeg har sendt han en melding hvor jeg spurte om han ikke kunne forklare hva som har hendt, for jeg skjønner virkelig ingenting. Men den har han ikke svart på. Hvis han ikke var interessert mer eller fant seg en annen er det vel bare å si fra eller? Hvorfor er det så forbanna vanskelig egentlig? Jeg gir opp menn..

høres nøyaktig ut som en jeg deita for en god stund siden
  • Liker 1
Skrevet

Så fordi man glemmer å svare på én melding så er man hard to get og gir ikke noe tilbake? Oisann.. :/ Anonymous poster hash: 68760...856

Har du vist interesse for ham? Har du sagt til ham at du er interessert i noe mer? Hvorfor har dere ikke hatt sex?

Høres ut som om du bare har utnytta ham, og at han har ferska det.

Skrevet

Har du vist interesse for ham? Har du sagt til ham at du er interessert i noe mer? Hvorfor har dere ikke hatt sex?

Høres ut som om du bare har utnytta ham, og at han har ferska det.

Øhh :fnise: du leste ikke det første innlegget mitt så nøye eller? Vi har vært på TO dater. 2 STK. Jeg har ikke for vane å ha sex med noen så raskt, selv om det sikkert finnes de som har sex på første daten allerede. Jeg føler ikke jeg har utnyttet mannen fordi jeg ikke har villet ha sex etter TO dater. Jeg har absolutt vist at jeg er intr i han, det var som sagt én mld jeg ikke svarte på fordi jeg rett og slett glemte det.

• Liker 1
Skrevet

Øhh :fnise: du leste ikke det første innlegget mitt så nøye eller? Vi har vært på TO dater. 2 STK. Jeg har ikke for vane å ha sex med noen så raskt, selv om det sikkert finnes de som har sex på første daten allerede. Jeg føler ikke jeg har utnyttet mannen fordi jeg ikke har villet ha sex etter TO dater. Jeg har absolutt vist at jeg er intr i han, det var som sagt én mld jeg ikke svarte på fordi jeg rett og slett glemte det.

Han høres ut som en jeg datet. Jeg tror folk oppfører seg sånn fordi vi nordmenn ikke har datekultur, så folk feiger bare ut. Du har sikkert hørt om menn som bare fordufter fra damene sine enda de har hus og barn? Du har nettopp opplevd superlight-versjonen og skal bare være glad for at du slipper trynet hans mer. Opp med haken, jente! Du fortjener bedre!

Anonymous poster hash: ae6c5...484

Skrevet (endret)

Han har sagt at han var interessert i noe mer - hva svarte du til det?

Det skal mer til å vise interesse enn å svare med enstavelsesord på meldinger.

Endret av Lincoln
Skrevet

skal bare være glad til. Følsomme mannfolk suger bare energien ut av deg!

På samme måte som de fleste kvinnfolk gjør med mannfolk mener du? :smoke: hehe

Skrevet

Han har sagt at han var interessert i noe mer - hva svarte du til det?

Det skal mer til å vise interesse enn å svare med enstavelsesord på meldinger.

Jeg forstår ikke hvor du har det fra at jeg har svart med enstavelsesord på meldinger? :klo: Jeg svarte med minst like lange meldinger som han skrev til meg.. vi var like der.

Skrevet

Jeg syns det er respektløs å bare kutte kontakten uten ett ord.

Jeg har selv valgt å kutte kontakten med en. Jeg fortalte han hvorfor uten å pakke det inn. Det er bare å prøve og gå videre :)

Anonymous poster hash: 65131...1d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...