AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Jeg lurer på om jeg er gravid - men har testa negativt hjemme. Mensen er long gone, jeg har mye luft i magen og mye utflod. Utfloden er både "melk" og el-slim om en annen, sånn har det vært i ca. 1,5 uker nå. Samt noe murringer i magen, men akkurat det er av og på. Og svært ømme bryster. I dag har jeg hatt litt vondt i lysken/på innsiden av ene låret når jeg går. Det kan jo være at jeg innbiller meg dette, men så er det sånn at jeg mistenkte graviditet pga disse symptomene, ikke omvendt. Altså, symptomene har ikke dukket opp etter at tanken om graviditet kom. Jeg kan være 5-6 uker på vei, testa for noen dager siden. Men jeg er ikke overbevist.. Jeg har "nettopp" testa meg for en del kjønnssykdommer, og jeg har ikke hatt sex etter dette. Så det er ikke noe sånt heller. Poenget mitt er at jeg vil ta en test, via blodprøve. Men jeg vil ikke gjøre det hos legen. Hvor kan jeg eventuelt få til dette? Anonymous poster hash: 821a0...7a4
Silfen Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Da går du til type Volvat eller lignende klinikk. Generelt sett så får man ta en slik blodprøve uten å trenge legetime og det koster ikke mer enn et par hundrelapper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå