AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 I løpet av neste år vurderer jeg og samboeren å (prøve å) bli gravide, men jeg føler at dette vil bli utfordrende i forhold til den jobben jeg har. Det vil nok være svært sannsynlig at jeg får innvilget svangerskapspenger da jeg har en svært krevende stilling i industrien (les: støy, stress, nattarbeid, lange skift uten mulighet for pause/å sitte ned, kjemiske stoffer, tunge løft etc.). Men, hva gjør jeg den dagen jeg får en positiv test? Bestiller tid hos fastlegen så snart som mulig for en vurdering? Hvor tidlig bør/skal jeg evt. avbryte arbeidet? Noen som har erfaringer fra lignende situasjoner? Blir veldig takknemlig for tilbakemeldinger! Anonymous poster hash: c450a...178
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Dette diskuterer du med legen, ja. Så sender dere en søknad på det rett og slett. Arbeidsgiver må også bekrefte ovenfor NAV at de ikke kan "omplassere" deg. Det pleier å gå veldig greit Anonymous poster hash: 231d6...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå