AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Hei folkens! 1.Lurer på hvilken fordeler nattkrem sammenlignet med vanlig dagskrem? Er det noe jeg bør ta hensyn til når jeg legger meg? 2. Noen tips til bra nattkrem? Har litt blandingshud og får gjerne litt rødhet,hvis det har noe å si. Anonymous poster hash: 4f864...b1f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Spis skikkelig, og lev generelt sunt, så trenger man ikke å smøre et lass med kjemikalier i ansiktet for å se normal ut. Anonymous poster hash: c43ac...573
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Spis skikkelig, og lev generelt sunt, så trenger man ikke å smøre et lass med kjemikalier i ansiktet for å se normal ut. Anonymous poster hash: c43ac...573 Jeg ser mer på det som ekstra hjelp,ikke som løsning. Anonymous poster hash: 4f864...b1f
fiddlesticks Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Er mange som liker Decleor aroma night balm, den er i flere sorter for ulike hudtyper også. Huden repareres om natten og det trenger ikke være en krem som skal kunne ligge under sminke, derfor er det mange bedre fuktalternativer og repareringskremer til å gi huden en boost om natten. Hvis du vil browse litt ang det anbefaler jeg merkene md formulations, ole henriksen og Decleor(med mindre du kan reagere på naturlige ingridienser) Du vil få størst resultater med bruk av nattkrem hvis du har rynker, eller vil forebygge rynker, eller har tørre partier da, synes jeg. http://www.feelunique.com/skin/night-moisturisers Her er iallefall nattkrem avdelingen på feelunique! 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Er mange som liker Decleor aroma night balm, den er i flere sorter for ulike hudtyper også. Huden repareres om natten og det trenger ikke være en krem som skal kunne ligge under sminke, derfor er det mange bedre fuktalternativer og repareringskremer til å gi huden en boost om natten. Hvis du vil browse litt ang det anbefaler jeg merkene md formulations, ole henriksen og Decleor(med mindre du kan reagere på naturlige ingridienser) Du vil få størst resultater med bruk av nattkrem hvis du har rynker, eller vil forebygge rynker, eller har tørre partier da, synes jeg. http://www.feelunique.com/skin/night-moisturisers Her er iallefall nattkrem avdelingen på feelunique! Tusen takk for skikkelig svar.. Anonymous poster hash: 4f864...b1f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Ahava, ole henriksen og yvonne ryding er utrolig bra kremmer! Er litt vanskelig og få tak i føler jeg da men tror ikke det skal være så ufattelig vanskelig og få tak i yvonne ryding? Anonymous poster hash: 97e1f...3f6 1
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Hei folkens! 1.Lurer på hvilken fordeler nattkrem sammenlignet med vanlig dagskrem? Er det noe jeg bør ta hensyn til når jeg legger meg? 2. Noen tips til bra nattkrem? Har litt blandingshud og får gjerne litt rødhet,hvis det har noe å si. Anonymous poster hash: 4f864...b1f Litt sensitiv hud altså. Nattkremen vil roe ned huden din. Du merker forskjellen når du bruker det i tillegg til dagkrem/eventuelt nattkremen på dagtid også.
pusen78 Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 Rødhet er resultat av dagkrem og nattkrem skal ikke løse dette probleme,men dekke over det.Huden din er irritert på deg pga alle kjemikaliene du smører på den.Den sier ifra at nå mor det er nok.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #9 Skrevet 29. september 2013 Hvis du sliter med rødhet og sensitiv hud vil jeg anbefale Matis Delicate serien som er for de som sliter med dette. Men selv foretrekker jeg Decleor Neroli balm og Decleor Aroma White C nattkrem. Noen kvelder i uka bruker jeg Ole Henriksen Invigorating Night Gel. Anonymous poster hash: 79fa5...5ed
skruf Skrevet 29. september 2013 #10 Skrevet 29. september 2013 Jeg har sensitiv hud og reagerer kraftig på Decleor sine produkter. Fikk utslett og vond kløe av produktene. Kan anbefale Ole Henriksen sine produkter, har brukt de i flere år nå. For tiden så holder jeg på å teste ut Burts&Bee sin rens og nattkrem, virker lovende til nå iallefall:)
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #11 Skrevet 29. september 2013 Må vel prøve ut Ole H jeg også etterhvert.
skruf Skrevet 29. september 2013 #12 Skrevet 29. september 2013 OH har veldig gode produkter:) Selv bestiller jeg fra blush.no og coverbrands. Blush leverer superfort, har det i posten to dager etter!
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #14 Skrevet 23. oktober 2013 Rødhet er resultat av dagkrem og nattkrem skal ikke løse dette probleme,men dekke over det.Huden din er irritert på deg pga alle kjemikaliene du smører på den.Den sier ifra at nå mor det er nok. Jeg har aldri hørt at hudkrem er farlig før. Det skal jo hjelpe. Dessuten startet jeg med hudkrem fordi huden min trengte det. Det var ikke sånn at jeg hadde perfekt hud og kremen ødla alt sammen. Hvis du sliter med rødhet og sensitiv hud vil jeg anbefale Matis Delicate serien som er for de som sliter med dette. Men selv foretrekker jeg Decleor Neroli balm og Decleor Aroma White C nattkrem. Noen kvelder i uka bruker jeg Ole Henriksen Invigorating Night Gel. Anonymous poster hash: 79fa5...5ed Takk Anonymous poster hash: 4f864...b1f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå