Gå til innhold

Hvor finner jeg ut hvordan man kan bli medlem av HELLS ANGELS?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg finne disse "kriteriene" Hells Angels har for å kunne bli medlem?

Er bare nysgjerrig...

Anonymous poster hash: 71b31...7ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor vil du bli medlem av en kriminell gjeng for det å bryte ut betyr at du blir en jaktet mann resten av livet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du bli medlem av en kriminell gjeng for det å bryte ut betyr at du blir en jaktet mann resten av livet?

Jeg vil ikke bli noe medlem! Jeg er jente også....er bare nysgjerrig på disse kriteriene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ikke gi råd eller veiledning med mindre du blir spurt.
  2. Fortell ikke om dine plager eller bekymringer til andre uten at du er sikker på at de vil høre dem.
  3. Når du er på andres eiendom, vis respekt eller la være å gå der.
  4. Hvis en gjest på din eiendom irriterer deg, behandle han ondskapsfullt og vis ingen nåde.
  5. Ikke tilnærm noen seksuelt uten at du har fått riktige signaler.
  6. Ikke ta ting som ikke hører deg til, med mindre det er en byrde for den andre personen, og han ber deg om å bli reddet.
  7. Anerkjenn magiens makt hvis du har brukt den til å oppfylle dine ønsker med hell. Hvis du fornekter magiens makt etter å ha påkalt den med suksess, vil du miste alt du har oppnådd.
  8. Ikke klag over noen ting så lenge du ikke trenger og se på deg selv som et subjekt.
  9. Skad ikke små barn.
  10. Drep ikke umenneskelige dyr med mindre du blir angrepet eller trenger mat.
  11. Når du går på åpent territorium, ikke plag noen. Hvis noen plager deg, be ham slutte. Hvis han ikke slutter, ødelegg ham.

Anonymous poster hash: 11f05...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, du er jente, du slipper ikke inn, du blir hells angels hore på det beste.

For at menn skal komme inn må de først være medlem av en motorsykkelklubb og bli prospects, de må vise at de mener ramme alvor, at de er med på det klubben står for, de gjør alle drittjobbene og alt HA setter de til, og de blir etterhvert kanskje tatt opp. Men da skal de vise alvor og vise at enprosentklubben står foran alt annet.

Sånn er det, kort fortalt.

Hvordan jeg vet.. Eks var me i mcklubb som ble tatt opp.

Anonymous poster hash: b7176...508
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor kan jeg finne disse "kriteriene" Hells Angels har for å kunne bli medlem?

Er bare nysgjerrig...

Prøv www.ha.no/selvbetjening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Ikke gi råd eller veiledning med mindre du blir spurt.
  • Fortell ikke om dine plager eller bekymringer til andre uten at du er sikker på at de vil høre dem.
  • Når du er på andres eiendom, vis respekt eller la være å gå der.
  • Hvis en gjest på din eiendom irriterer deg, behandle han ondskapsfullt og vis ingen nåde.
  • Ikke tilnærm noen seksuelt uten at du har fått riktige signaler.
  • Ikke ta ting som ikke hører deg til, med mindre det er en byrde for den andre personen, og han ber deg om å bli reddet.
  • Anerkjenn magiens makt hvis du har brukt den til å oppfylle dine ønsker med hell. Hvis du fornekter magiens makt etter å ha påkalt den med suksess, vil du miste alt du har oppnådd.
  • Ikke klag over noen ting så lenge du ikke trenger og se på deg selv som et subjekt.
  • Skad ikke små barn.
  • Drep ikke umenneskelige dyr med mindre du blir angrepet eller trenger mat.
  • Når du går på åpent territorium, ikke plag noen. Hvis noen plager deg, be ham slutte. Hvis han ikke slutter, ødelegg ham.
Anonymous poster hash: 11f05...568
Dette var vel heller de satanistiske levereglene.

For å bli medlem av Hells Angels holder det å smiske seg inn i en klubb og gjøre all mulig rart for at de skal skjønne at du er lojal. Har du allerede Harley og er med i en klubb, kan du få hele klubben din til å være sympatisører slik at de etterhvert opparbeider seg tillit i broderskapet og blir godtatt. Av en eller annen grunn har jeg et inntrykk av at dette er en klubb for kriminelle som liker Harley, mulig det har med at de jeg har vært borti som har forfatning med disse er temmelig tvilsomme og av den typen som har det med å havne i bråk. Det gjelder forøvrig også medlemmer av Bandidos og de der andre som jeg ikke husker helt hva het.

Anonymous poster hash: f0d71...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hå kommune.....???

Ah, faen. Jeg satset på at ha sto for hells angeles. De har ikke kjøpt opp no domene da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...