AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Hei! Jeg har aldri stekt laks før (ikke døm. Jeg er ung og spiser torsk, hyse, sei osv i stedet vanligvis) og så skal jeg lage gratinert laks i morgen tenkte jeg. http://www.godfisk.no/Oppskrifter/Norge/Gratinert-varmr%C3%B8ykt-laks-med-spinat Jeg så denne oppskriften, men er litt usikker på det med muskat.. Noen som kan hjelpe meg med hvilken oppskrift jeg skal bruke? Kjæresten liker rå grønnsaker, så jeg tenkte jeg skulle servere brokkolibiter og minigullerøtter og litt sånn ved siden av. Blir det litt teit? Tenker også å ha poteter ved siden av da. Jeg er ikke helt blåst på kjøkkenet, så jeg klarer litt avanserte greier altså, men jeg trenger bare litt veiledning her Takk på forhånd! Anonymous poster hash: bad77...b86
Zzyzx Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Du kan fint droppe muskat om du vil, eller iallfall redusere mengden en del. En teskje muskat er mye, selv for meg som liker det veldig godt. Jeg ville også brukt fersk laks i den oppskriften, ikke varmrøkt. Og kompensert med litt salt og pepper i fløte- og kremostblandingen. Rå grønnsaker ved siden av er helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå