AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Hva har dere på dere på jobbintervju? Jeg skal på et intervju på mandag, og er litt usikker på hva jeg skal ha på meg. Skjønner jo at det er litt avhengig av hvilken jobb man søker på, men kunne gjerne tenke meg litt inspirasjon. Er forholdsvis ny som jobbsøker, så har ikke så mye erfaring. Er i midten av 20-åra, om det spiller noen rolle. Tenkte gå for et par mørke skinny jeans, en hvit, plissert bluse (evt hvit sjorte) og dressjakke. Eventuelt et rosa skjerf til. Svarte støvletter. Tenkte bytte ut den svarte skinnjakka mi (som jeg elsker) med en svart trenchcoat til intervjuet... Hva tror dere? Var usikker på om jeg skulle legge denne her, eller på "karriere og utdanning". Bare å flytte dersom det er feil. Anonymous poster hash: 48227...3bd
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Vær velstelt, men bruk klær du føler deg "vel" i Anonymous poster hash: cd989...d80 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Synes det høres veldig bra ut. Velstelt hår er også et must. Anonymous poster hash: c510a...958
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Ts her. Bra det ikke høres helt krise ut. Er for en butikkjobb, så er vel ingen som forventer at jeg skal komme i full drakt liksom, men vil gjerne presentere meg som den ordentlige, ryddige jenta som faktisk er interessert i jobben nok til å ikke dukke opp i hettegenser og joggebukse (ja, vet om noen som har gjort det og). Tenkte file neglene og ha på blank neglelakk. I tillegg til å fikse håret da. Ikke noe ekstraordinært, men ikke komme med et fuglereir på hodet liksom Hva gjør dere før dere drar på intervju? Noe for å roe nervene? Noe for å føle seg ekstra fin? Hvilket antrekk har du brukt på jobbintervju? Anonymous poster hash: 48227...3bd
Kicki_90 Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Det høres bra ut det. Jeg var på intervju for tre uker siden, butikkjobb, og da hadde jeg på meg sort skinnyjeans, sorte høyhelte sko, mintgrønn bluse og skinnjakke. Min vanlige stil med andre ord, bytter på skinnjakke, trenchcoat og dressjakke. Kommer litt an på hva slags butikk det er, men det du planlegger høres klassisk og pent ut, så lenge du er komfortabel med det, noe som er det viktigste. Lykke til!
Charmander Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Du kan spørre om dresskode før du går på intervju. Er du ferdig student så regner jeg med at du vet hva du skal gå i. Du kan sikkert kle deg "smart-casual" så er det sikkert bra. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå