AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Det er ikke så lenge siden jeg ble singel og meldte meg inn på sukker.no Overraskende får jeg en god del respons fra menn. Jeg er kvinne. Jeg får minst en melding eller "Jeg er interessert" knapp om dagen, men ikke alle som slår like tilbake på meg. Jeg svarer de jeg syns ser interessant ut. Og det blir jo et par... har ikke møtt noen ennå, men jeg vet ikke helt hva som er rett og galt. Er det greit å snakke med flere og møte flere liksom? Eller burde man holde seg til en og en av gangen? Hva gjør dere? Vil nødig skape drama eller såre noen for eksempel. For min del syns jeg det er greit mennene jeg snakker med snakker med andre jenter samtidig. Ingen av oss er jo forpliktet til hverandre før man har møtt hverandre og finner ut om det klaffer eller ei... mener jeg da. Anonymous poster hash: e6f0a...9fa
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Jeg dater ikke flere på en gang, og jeg vet det er mange som gjør det som meg. Går jeg på en date 2 med noen, så er det fordi jeg er interessert i noe ved den personen, og selvsagt går jeg ikke på date med andre samtidig! Jeg vil da ha full oppmerksomhet til en person, og jeg vet at menn ikke liker at kvinner dater flere på en gang (og motsatt). Jeg fant forresten kjæresten min på sukker etter å ha vært der en uke. Kan ikke si at jeg fikk så positivt inntrykk av flesteparten på sukker da, men. Kjæresten min er i alle fall det mest fantastiske som har hendt meg. Lykke til! Anonymous poster hash: bc13a...626
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Takk for svar! Jeg har som sagt ikke møtt noen på sukker ennå, bare småpratet litt med et par stk over nett. Men har jo en-to favoritter som jeg prater mest med, og en av de har spurt om å møtes. Men så er jeg jo kanskje litt mer interessert i han andre. Så vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre:P Så moro! Heldig du, som fant noen fantastisk via sukker :D hadde vært gøy om jeg å opplever det! Anonymous poster hash: e6f0a...9fa
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Takk for svar! Jeg har som sagt ikke møtt noen på sukker ennå, bare småpratet litt med et par stk over nett. Men har jo en-to favoritter som jeg prater mest med, og en av de har spurt om å møtes. Men så er jeg jo kanskje litt mer interessert i han andre. Så vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre:P Så moro! Heldig du, som fant noen fantastisk via sukker :D hadde vært gøy om jeg å opplever det! Anonymous poster hash: e6f0a...9fa Jeg tror sjansen er størst for at du finner en kjæreste om du fokuserer på en person om gangen. Jeg mener det er helt greit om du drar på date med han ene selv om du prater med han andre, og så kan du bare se det an på første date om det er noe kjemi mellom dere Anonymous poster hash: bc13a...626
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå