Gå til innhold

Er det noe jeg kan gjøre for å få Ylvis og The Fox høyere opp på Billboard listen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva blir den listen laget av egentlig? Sanger som blir spilt på radio i USA? Eller singler kjøpt over disk i USA?

Anonymous poster hash: 17776...0e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mislikte du ikke låten i begynnelsen ? :vetikke:

Anonymous poster hash: 7e6e5...f94
Skrevet

DING DING DING DING DING

Anonymous poster hash: 5e51e...d6d
Skrevet

Hæ? Hvem tror du jeg er? Digger låta jeg. Og jeg digger Ylvis og vil hjelpe de OPP på listen :)

Skrevet

Hm, vet ikke helt. Men om du spiller replay om igjen og om igjen av "The Fox"-videoen på youtube, så vil jo den få flere views, og jo flere views, jo større sjangse er det for at de i USA legger merke til den også siden den er så populær.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt fascinasjonen med denne sangen, synes ikke den er så morsom jeg.

Skrevet

Tror det går helt av seg selv. 35mill visninger nå, og parodi snekret sammen av Fox.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Har du hørt om at en sang kan vokse på en?

Skrevet

Hm, vet ikke helt. Men om du spiller replay om igjen og om igjen av "The Fox"-videoen på youtube, så vil jo den få flere views, og jo flere views, jo større sjangse er det for at de i USA legger merke til den også siden den er så populær.

Er det ikke enkeltstående views da?

Skrevet

Er det ikke enkeltstående views da?

Hehe. Nei.

Anonymous poster hash: 78381...b65

Skrevet

Jeg er usikker på om Billboard-listen i USA funker som VG-lista eller Hit40 lista i Norge.

Funker den som VG-lista, så kommer det an på hvor mange som har kjøpt singelen i platebutikkene hvor høyt de kommer på Billboardlista, mens med Hit40-lista på P4 (om den fortsatt eksisterer) så kommer det an på hvor mange ganger singelen ble spilt på radio den siste uka.

Skrevet

YouTube-views er inkludert i målingen på Billboard-listen, så jo mer klikk den får, jo høyere opp kan den komme. Er bare å se den mange ganger, så hjelper du på. :)

(Og hvorvidt man synes den er morsom eller ikke er vel ikke topic for denne tråden?)

Skrevet

Var ikke så kjempebegeistret i begynnelsen, men den gnager seg jo fast i hjernen og blir der... O_O

Skrevet

De får bare en view per ip adresse på youtube. Viss ikke kunne hvem som helst boosta sine egne videoer til toppen og poenget hadde vært borte.

Anonymous poster hash: 08999...d83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...