Silfen Skrevet 18. september 2013 #1 Del Skrevet 18. september 2013 Noen som har vært og kunne tenke seg å dele? Leser litt om julefeiring på ulike hotell på f.eks. Trysil og Geilo og andre steder. Dr. Holms blant annet. Ser jo veldig koselig ut. Vi er ikke store familien og jeg kunne tenke meg hvit jul med nisse, tradisjonsmat, kanefart, snø, muligheter for ski og aking for barna og gjerne instruktører på nedoverski for Mini. Er det i tillegg basseng og spa for mor, så sier jeg ikke nei nei takk, men ungene er viktigst. Lei av våt, bergensk jul i liten leilighet og kunne tenke meg oppvartning og kos og flere mennesker rundt oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 18. september 2013 #2 Del Skrevet 18. september 2013 Har du sjekket ut Wadahl Høgfjellshotell? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. september 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 18. september 2013 Har du sjekket ut Wadahl Høgfjellshotell? Skal sjekke det ut, takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #4 Del Skrevet 18. september 2013 Holms har tapt seg veldig de senere årene. Anbefales ikke.Anonymous poster hash: 8f707...ce1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. september 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 18. september 2013 Fordi at? Og hva mener du med de siste årene? Ser mediaoppslag i 2011-12 om at det er kjempeflott. Men jeg har jo aldri vært der, så mer input er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkharepus Skrevet 21. september 2013 #6 Del Skrevet 21. september 2013 Hva med Haukeliseter Fjellstue på Hardangervidda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. september 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg mener jeg kikket på den og det virket ikke så veldig julete der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janne Skrevet 22. september 2013 #8 Del Skrevet 22. september 2013 Kan anbefale norefjell (quality spa and resort) både mulighet for skiundervisning, aking, bortoverski, klatring, basseng og spa. Veldig julete og koselig på vintertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #9 Del Skrevet 22. september 2013 Hva med Finse, så kan du lese boken til Anne Holt som handler om å bli innesnedd på hotellet der. Anonymous poster hash: 49b2f...94e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. september 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 22. september 2013 Høh, er det noe opplegg på Finse da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest julenissen Skrevet 28. september 2013 #11 Del Skrevet 28. september 2013 Tror Wadahl Høgfjellshotell dekker stort sett alle kriteriene dine -spa. I tillegg har de Klubben som arrangerer masse moro for barn hver dag i alle ferier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lena Skrevet 28. september 2013 #12 Del Skrevet 28. september 2013 Hva med Haukeliseter Fjellstue på Hardangervidda?. Bare til info er Haukeliseter på Haukelifjell, ikke på Hardangervidda 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lena Skrevet 28. september 2013 #13 Del Skrevet 28. september 2013 Da jeg jobbet på Hovden hadde Hovden Høyfjellshotell en koselig julefeiring med masse aktiviteter 😊 litt usikker på om de fremdeles har det, men verdt å sjekke ut 😊 Hovden er jo kjempefint med stor skibakke, badeland og snø til jul 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 29. september 2013 #14 Del Skrevet 29. september 2013 Vi vurderer også å reise bort i julen, så skal sjekke ut tipsene som har kommet så langt. Jeg har vært på Norefjell en gang, og det var veldig fint der. Flott spa, klatrevegg, basseng, barneskibakke rett utenfor mv. Jeg var der uten barn, så vet ikke hva slags opplegg de har for dem. Jeg var i Vrådal i julen en gang, men da var det ikke så mye snø der, og det var før vi fikk barn. Hotellet var koselig, og maten god, men jeg kan ikke huske at det var så mye opplegg, utenom at man sang julesanger og nissen kom innom. Det var et ridesenter der da, så vi dro på en ridetur alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. september 2013 Forfatter #15 Del Skrevet 29. september 2013 Vrådal? Er det noe annet enn Wadal som er nevnt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 29. september 2013 #16 Del Skrevet 29. september 2013 Vrådal? Er det noe annet enn Wadal som er nevnt? Ja, det ligger i Telemark. Søkte det opp, og hotellet heter Straand Hotell (et Choice hotell). På bildene på hjemmesiden var det mye snø, så kanskje det bare var en dårlig vinter da vi var der. Hotellet hadde et lite badebasseng og badstue, men jeg kan ikke huske noe spa utover dette. Men mye kan ha endret seg i de 7(?) årene siden jeg var der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. september 2013 Forfatter #17 Del Skrevet 29. september 2013 Det er nok mer aktivitet på et av de større. Hadde vært fint for min del å finne et som lå langs Bergensbanen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest løppen Skrevet 16. oktober 2013 #18 Del Skrevet 16. oktober 2013 Om du vurderer Geilo, ville jeg nok valgt Vestlia resort eller dr holmes. Begge to er anbefalt av nære venner av meg, er vist helt fantastiske hotell Selv ville jeg nok valgt Vestlia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #19 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg mye heller valgt Bardøla enn Dr. Holms eller Vestlia hvis jeg skulle til Geilo. Mindre snobbete, koselig stemning, mye opplegg for barna, serviceinnstilte ansatte og fantastisk mat! Anonymous poster hash: 54a9b...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #20 Del Skrevet 16. oktober 2013 Mindre snobbete lyder bra. Jeg er særdeles lite snobbete av meg. Takk for tips, alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå