AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Han er gift og har 3 små gutter, kona hans er pen og har høy utdanning, bra jobb og status. De bor i et flott rekkehus og det virker bare som om de er en lykkelig familie. Han gir meg komplimenter- HELE TIDEN, sier at jeg er pen hele tiden, sier at jeg er flink, smart osv. I starten hadde jeg aldri forestilt meg at han kunne bli forelska, men i dag fikk jeg vite det. Vi jobbet sammen de to siste timene og plutselig mens jeg slår av pc'n kommer han og klemmer meg, kysser på kinnet og sier at han elsker meg?!!!!!! Jeg fikk sjokk og dyttet han bort. Jeg synes han er ekkel som oppfører seg slik, ekkel fordi han er gift, har barn, 40+ mens jeg er i begynnelsen av 20 årene og aldri kunne finne på å bli sammen med en "gamling" med en hæv med unger og kone. Det er min andre jobb heldigvis, er der bare 2 dager i uka pluss noen helger, men jeg skal begynne å jobbe der fast i januar. Hva skal jeg gjøre? Det hjelper ikke å prate til han, jeg sendte han meld men svaret hans var helt på jordet... Anonymous poster hash: 044dd...726
Gjest Carmen. Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Menn vettu.. De er små søte griser.
Gjest åffårno Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Målt fra hva du sier om hans oppførsel og uttalelser så er han ikke forelsket i deg overhodet, men tror du er ung - dum og lett å lure til noen enkle k****. Han tenker at unge kvinner er såpass dumme at de tror en kjærlighetserklæring vil få dem til å "spre bena enkelt" for ham, og kjører den linjen fremfor å være ærlig og spørre om du kunne tenke deg totalt uforpliktende sex samtidig som han har familie hjemme. Ja, fyren er en komplett idiot. Jeg ville bare svart akkurat dette til ham - om han virkelig tror du er så tilbakestående at du ikke forstår han er undervurderende slesk idiot som forsøker å få 20årige jenter til sengs ved å bruke elendige sjekketriks. Så ville jeg selvsagt fortalt dette til tillitsvalg og overordnet, skriftlig. Spar på all skriftlig korrespondanse fra ham og send det med i samme slengen. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Siden det ikke hjelper å prate med den det gjelder, så må du jo ta det opp med tillitsvalgt/sjefen så de kan snakke med ham. Det forstyrrer jo ditt arbeidsmiljø!
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Målt fra hva du sier om hans oppførsel og uttalelser så er han ikke forelsket i deg overhodet, men tror du er ung - dum og lett å lure til noen enkle k****. Han tenker at unge kvinner er såpass dumme at de tror en kjærlighetserklæring vil få dem til å "spre bena enkelt" for ham, og kjører den linjen fremfor å være ærlig og spørre om du kunne tenke deg totalt uforpliktende sex samtidig som han har familie hjemme. Ja, fyren er en komplett idiot. Jeg ville bare svart akkurat dette til ham - om han virkelig tror du er så tilbakestående at du ikke forstår han er undervurderende slesk idiot som forsøker å få 20årige jenter til sengs ved å bruke elendige sjekketriks. Så ville jeg selvsagt fortalt dette til tillitsvalg og overordnet, skriftlig. Spar på all skriftlig korrespondanse fra ham og send det med i samme slengen. Æsj, å ha sex med han gamle apekatten får meg til å spy. Han er ca 45 og jeg er 25. Tror han virkelig at jeg kan falle for han? Idiot.. Og ja, tenkte meg at han ikke var virkelig forelsket men gjør dette for å få seg et ligg eller to. Jeg er skikkelig sint og kvalm TsAnonymous poster hash: 044dd...726
Gjest åffårno Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Æsj, å ha sex med han gamle apekatten får meg til å spy. Han er ca 45 og jeg er 25. Tror han virkelig at jeg kan falle for han? Idiot.. Og ja, tenkte meg at han ikke var virkelig forelsket men gjør dette for å få seg et ligg eller to. Jeg er skikkelig sint og kvalm TsAnonymous poster hash: 044dd...726 Han er et realt rasshøl, ja. Ingen tvil. Men det viktige her er jo om du har spart på korrespondanse fra ham Han trenger en real oppvekker, dette er faktisk seksuell trakassering på arbeidsplassen, svært upassende oppførsel og utidig. Ledelsen bør få vite om det. Det er OK å gi enkle komplimenter på lønningspilsen, og noen ganger synes man kanskje den ene ansatte klår litt mye etter øl nr 34 på bedriftsfesten - , men han her driver jo med er upassende på et helt annet nivå. Han utnytter sin posisjon og driver med trakassering og forsøker gjøre ansatte til enkel ligg samtidig som han får betalt av arbeidsgiveren for å gjøre en jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå