Gå til innhold

Hvordan forberede seg på brazilian?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan forbereder man seg på brazilian wax? Jeg har lest så mange motstridende råd nå at der til å bli galen av. Hjelp meg pliz, jeg har time i morgen tidlig for aller første gang!

Anonymous poster hash: 6e903...adc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke noe å forberede seg på..

Dusj/vask deg før du skal dit.

Et tips kan være å ta på en tynn bomullstopp om du lett blir varm, og en bokser, ikke g-streng.

Går selvfølgelig fint med g-streng etterpå, men du blir nok sår. Særlig første gang .

Anonymous poster hash: 581e2...c74

Skrevet

Et glass vin..

Anonymous poster hash: 47da9...60a
Skrevet

Er man helt naken under voksingen eller flytter vokseren trusen frem og tilbake?

Skrevet

Er man helt naken under voksingen eller flytter vokseren trusen frem og tilbake?

Det varierer nok, men jeg har alltid vært truseløs.

Skrevet

Jeg tok nylig for første gang. Etter å ha hørt om hvor gal jeg var, og hvor forferdelig vondt det var, tok jeg støyten. Det er faktisk ikke så ille som folk skal ha det til. Jeg har en veldig lav smerteterskel..

Mitt råd til deg er at hårene bør være 1-1.5 cm lange, og husk å puste! Hun som vokset meg lurte noen ganger på om jeg fremdeles var i live, fordi jeg glemte å puste :fnise:

Og du vil bli tørr etter hvert, men husk å skrubbe deg, og ha på fuktighetskrem.

Skrevet

Jeg tok nylig for første gang. Etter å ha hørt om hvor gal jeg var, og hvor forferdelig vondt det var, tok jeg støyten. Det er faktisk ikke så ille som folk skal ha det til. Jeg har en veldig lav smerteterskel..

Mitt råd til deg er at hårene bør være 1-1.5 cm lange, og husk å puste! Hun som vokset meg lurte noen ganger på om jeg fremdeles var i live, fordi jeg glemte å puste :fnise:

Og du vil bli tørr etter hvert, men husk å skrubbe deg, og ha på fuktighetskrem.

Hårene bør ikke være så lange som 1,5.

0,5 opptil 1 cm er bra lengde.

Men det fikser vokseren på der og da med en stuss, hvis det er for langt..

Skrevet

Du trenger ikke å forberede deg så mye. Jeg ligger truseløs.Ser for meg at det blir litt vanskelig å skulle flytte trusa hit og dit mens hun holder på der nede.

Skrevet

Det er vel ikke noe å forberede. Ikke smør deg med bodylotion 24 timer før, og vær ren når du kommer.

Anonymous poster hash: 4a03a...99d
Skrevet

Står man på alle fire eller ligger man på ryggen som hos gynekologen?

Skrevet

Jeg skal også ta dette. Innbiller meg at jeg har så mye hår i rompa og syns det er forferdelig ekkelt for den personen som skal ta bort dette... Må jo være helt grusomt :( Gruer meg noe enormt... Ikke pga smerten men på grunn av den stakkaren som skal gjøre jobben...

Anonymous poster hash: bc9b4...be1
Skrevet

Hårene bør ikke være så lange som 1,5.

0,5 opptil 1 cm er bra lengde.

Men det fikser vokseren på der og da med en stuss, hvis det er for langt..

I følge hun som vokset meg skulle de være så lange, da det er vanskeligere å få tak på kortere hår på de områdene der..

Skrevet

I følge hun som vokset meg skulle de være så lange, da det er vanskeligere å få tak på kortere hår på de områdene der..

Ok. De årene jeg har vokset meg har jeg fått beskjed om at de syns det er for langt. Har ikke hatt det selv. Er vel en smakssak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...