AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Hadde ubeskyttet sex med min kjæreste lørdag. P-plasteret satt ikke på. Jeg har to store barn fra før, og vi er egentlig ikke intresserte i flere. Jeg hadde tenkt å ta angrepiller på mandag, men fikk hva jeg mener er pms natt til mandag. Da det kom til normal tid kjøpte jeg ikke piller. MEN, nå er jeg i tillegg kvalm og skikkelig vondt. Kan jo vente til neste uke med å sjekke om jeg er gravid, men hva om jeg da er det?? Leste nå at det finnes angrepiller man kan ta opp til fem dager etter ubeskyttet samleie. Men da blir det også tatt en graviditetstest. Men hvor sikker er den? Er jeg gravid er jeg gravid, og vi blir leieskiftarbeider om ett år. Finnes ikke alternativ for meg. Men er redd kjæresten ( sammen i 6 år) blir sint på meg. Føler jeg da får ett forklaringsproblem pga p-plaster som jeg ikke har merket satt på en truse. Og skal jeg være ærlig er jeg redd for et positivt svar. Trenger egentlig bare dele dette med noen. Anonymous poster hash: 70789...85d
Kontormus Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Ja, da skal du hvertfall ikke gå inn i de andre trådene som handler om barnebidrag.. For da blir du omtalt slik:
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Jeg tror at du egentlig ønsker å få en baby til, virker sånn når jeg leser innlegget ditt iallefall. Om du ikke ønker å bli gravid tar du en angrepille "just in case", antar at dette ikke skjer ofte så da er det ikke farlig. Anonymous poster hash: 2f1ad...e6b 1
Silfen Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Du fikk pms natt til mandag? Hehe. Du vil uansett ikke ha graviditetssymptomer ennå. Og mener du at du har pms så er vel mensen rett rundt hjørnet og da er du heller ikke gravid. To barn fra før ... du burde ha litt oversikt! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå