Gå til innhold

Blir dette for dumt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

TS her.

Som nevnt vil festen være på 10 års dagen.

Jeg tenker heller ikke å ha en tradisjonell vielse, men et eller annet. Fornyelse av løftene er vel det som blir riktigst.

Det er egentlig selve festen jeg har lyst på :fnise:

Anonymous poster hash: 89ff1...d9a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe koseligt men tror jeg ville ventet til den hadde gått 10 år :)

Skrevet

Jeg synes det hørest rart ut, og hadde nok blitt forundret over å bli invitert i bryllup til noen som allerede har vært gift så lenge. Hadde dere hatt en fest halvt år etterpå så hadde jeg heller forstått det.

Ser du har fått mange positive tilbakemeldinger, og det er jo bra :) men du spurte, og jeg svarte hva jeg synes.

Hadde det vært en enkel fest for å feire dere har vært gift i 10 år så hadde jeg ikke reagert på det. Og tenkt det var koslig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det høres skikkelig romantisk ut jeg. Er så mye skilsmisser i dag så det å fornye bryllupsløftene etter ti år og så ha en heidundranes bryllupsfest synes jeg dere absolutt fortjener. Dere har jo godt med tid også i.o.m at det enda er tre år til, så jeg synes du skal planlegge ditt drømmebryllup med alt som hører med.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er for dumt å feire bryllup nå. Sats heller på en skikkelig feiring av 10-års bryllupsdag.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville satset på en skikkelig feiring av 10-års bryllupsdag uten "bryllupsfølelsen". Det er verd å feire 10 år sammen, men å lage nytt bryllup synes ikke jeg noe om.

• Liker 3
Skrevet

Hvis det er festen du er mest lysten på, ser jeg ikke problemet? Det er da helt normalt å ha en stor fest ved "rund" bryllupsdag?

Skrevet

Kjør på! :) Jeg ville nok droppet en typisk brudekjole, men en litt enklere, hvit kjole kanskje. Ellers er jeg enig i tidligere kommentar her: Feire 10 år! Det er jo fantastisk! :)

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe rart :biggrin:

Gjest Hjertesukk
Skrevet

Syntes det å feire bryllupsdagen deres med en heidundrende fest, flotte invitasjoner, takkekort og alt som hører med ikke er noe problem. Dere kan lage noen utrooolig fine invitasjoner med historien om hvordan dere giftet dere etter 1.5 år, som "fattig" ungdom fordi dere elsket hverandre så høyt at ikke dere klarte å vente - og nå 10 år senere ønsker å ha denne "litt" forsinkede bryllupsfesten med familie og venner. hihi.. ååh.. Blir varm om hjertet av å tenke på det :) og ønsker dere lykke til!

Skrevet

Syntes det å feire bryllupsdagen deres med en heidundrende fest, flotte invitasjoner, takkekort og alt som hører med ikke er noe problem. Dere kan lage noen utrooolig fine invitasjoner med historien om hvordan dere giftet dere etter 1.5 år, som "fattig" ungdom fordi dere elsket hverandre så høyt at ikke dere klarte å vente - og nå 10 år senere ønsker å ha denne "litt" forsinkede bryllupsfesten med familie og venner. hihi.. ååh.. Blir varm om hjertet av å tenke på det :) og ønsker dere lykke til!

Dette høres ut som et veldig fint forslag, det går vi for :rodmer:

TS

Anonymous poster hash: 89ff1...d9a

Skrevet

Jeg synes det høres helt supert ut!! Og jeg skjønner egentlig ikke at noen kan synes det er negativt på noen som helst måte. Hallo, dere blir jo invitert til gratis fest, med familie og venner? :-D

Jeg synes slikt er supermoro! Jeg elsker å tilbringe tid med de jeg er glad !

Jeg er 100% for løftefornyelse på 10-års dagen. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...