Gå til innhold

Ønsket ring fra venner, fikk ikke fra kjæreste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig spesielt?

En jente på jobben har hatt samboer i 2 år og de har et barn sammen, så da hun nylig fylte 35 år troppet hun opp i kontorlandskapet med en stilig spesialdesignet ring som familie og venner hadde kjøpt...fordi samboeren aldri fridde.

Tips til andre kvinner som venter på frieri: kjøp ring selv og forlov seg med deg selv, *kniis*

Anonymous poster hash: cd1ca...89c

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er helt grei tips i livet jeg.

Hvis andre ikke tilfredsstiller dine behov, så kan du alltid tilfredsstille de selv!

• Liker 4
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

*knis*

Nå har jeg skrevet i mannens kalender at han må kjøpe roser til meg på fredag. Blir spennende å se om han gjør det. :):dagens-rose:

Skrevet

*knis*

Nå har jeg skrevet i mannens kalender at han må kjøpe roser til meg på fredag. Blir spennende å se om han gjør det. :):dagens-rose:

Hvis han ikke gjør det, så kjøper du roser selv!

Skrevet

Skikkelig spesielt?

En jente på jobben har hatt samboer i 2 år og de har et barn sammen, så da hun nylig fylte 35 år troppet hun opp i kontorlandskapet med en stilig spesialdesignet ring som familie og venner hadde kjøpt...fordi samboeren aldri fridde.

Tips til andre kvinner som venter på frieri: kjøp ring selv og forlov seg med deg selv, *kniis*

Hva er egentlig hensikten med denne ringen da? Hun kan vel få en spesialdesignet ring uten at det har noe å gjøre med samboeren.

Anonymous poster hash: 43f07...aa3

• Liker 11
Skrevet

*knis*

Hva skal du kjøpe til ham på fredag da?

Anonymous poster hash: ed29e...117

• Liker 5
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hva skal du kjøpe til ham på fredag da?

Jeg kjøpte cola og sjokolade til ham i dag. Om jeg skal kjøpe mer til ham på fredag er jeg usikker på.

Skrevet

Jeg kjøpte cola og sjokolade til ham i dag. Om jeg skal kjøpe mer til ham på fredag er jeg usikker på.

Da går det ihvertfall begge veier :)

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Da går det ihvertfall begge veier :)

Prøver så godt jeg kan. :)

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Skikkelig spesielt?

og poenget med det skulle være? Man er fortsatt ikke forlovet

Endret av BettyBoop
  • Liker 4
Skrevet

Hvis du ønsket deg ring fra venner, og ikke sa det samme ønske til din kjære. så kan du ikke forvente å få av han! Kanskje han ikke føler seg klar for å kjøpe ring enda? Selv om venner av deg fikk etter 2 år, så vil det ikke si du får det.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Fri selv da :P

det kommer hun garantert ikke til å gjøre

Gjest Kaffelattn
Skrevet

Syns det er helt grei tips i livet jeg.

Hvis andre ikke tilfredsstiller dine behov, så kan du alltid tilfredsstille de selv!

Nu vel, visse behov forventes det alltids av en kjæreste/forlovede/ektemann;-) Ellers kunne man jo leve alene uten å være i et forhold.

Skrevet

Skikkelig spesielt?

Synes ikke det er så spesielt. Da fikk hun nok en ring hun ville ha ;)

Skrevet

Nu vel, visse behov forventes det alltids av en kjæreste/forlovede/ektemann;-) Ellers kunne man jo leve alene uten å være i et forhold.

Handler om å få det nest-beste. Hun har jo en mann, og nå har hun ring.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Handler om å få det nest-beste. Hun har jo en mann, og nå har hun ring.

en ring som bare er en ring som ikke betyr noe

• Liker 1
Skrevet

en ring som bare er en ring som ikke betyr noe

Samme med sko,kjole, sminke, veske, hårklipp, manikyr, topp og parfyme,mener du? Ja,sånt ønsker ingen seg...

Skjønner du virkelig ikke poenget mitt med at hun bare prøver å gjøre opp med det neste-beste,når typen tydeligvis ikke vil fri? Sa jeg at det gjør opp for at han ikke vil gifte seg?

De lever sammen og har det fint,men han har annerledes ønske om ekteskap enn henne og hun har funnet en måte å leve med det på.

En mann er sin egen lykkes smed..

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Samme med sko,kjole, sminke, veske, hårklipp, manikyr, topp og parfyme,mener du? Ja,sånt ønsker ingen seg...

Skjønner du virkelig ikke poenget mitt med at hun bare prøver å gjøre opp med det neste-beste,når typen tydeligvis ikke vil fri? Sa jeg at det gjør opp for at han ikke vil gifte seg?

De lever sammen og har det fint,men han har annerledes ønske om ekteskap enn henne og hun har funnet en måte å leve med det på.

En mann er sin egen lykkes smed..

ja som kjole, veske, manikyr og alt det ja... Men å ønske seg en ring fra noen andre i det formål at man vil ha en slags erstatning for ikke å ha blitt fridd til er merkelig. Man forlover seg ikke pga ringen liksom

Skrevet

Jeg var sammen med en i flere år og hadde to barn ilag. Han spurte engang hva jeg ønsket meg til jul, og jeg sa ring, smykke eller lignende. Svarte han at ring kunne jeg ikke få med han siden vi ikke var forlovet :S

Da tenkte jeg på pyntering og ikke forlovelsering.. Men nei det gikk ikke an å kjøpe tydligvis.

Så da kan jeg skjønne noen ønsker seg en fin ring fra familie og venner :)

Anonymous poster hash: 44e62...434
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...