AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Jeg skrev et langt innlegg. Da jeg trykket "post", kom d opp en feilmld: "Det var da som bare! Det ser ut som vi sliter med serverene" osv. Jeg lot sida stå sånn. Er det noe jeg kan trykke, for at det jeg skrev ikke skal gå tapt? Anonymous poster hash: f0fdc...c4f
Gjest SkarpKant Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 "Tilbake" evt, om det funker? Og kopier teksten din og vent til KG er tilbake på beina igjen.
Gjest RompeRusk Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Oppdatere? Eller vil alt slettes da?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 "Tilbake" har jeg trykket når sånt har skjedd før, da var alt slettet. (Allikevel har jeg ikke lært at jeg må kopiere før jeg trykker "post" ) Å trykke oppdatèr førte til det samme.. Anonymous poster hash: f0fdc...c4f
Lutetium 71 Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Et lite tips: Sitter du på pc, bruk notisblokk! Startmeny - "notis" - velg notisblokk (eller notepad på inglisj). Bittelite program som er hendig til å oppbevare tekst med. Du trenger selvfølgelig ikke lagre, du bare limer inn teksten sånn i tilfelle. Du bevarer ikke formateringen da, men det er som regel ikke vanskeligste å rette opp igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå