AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Er det noen som vet om man kan få stipend eller studielån om man går voksenopplæring? Jeg har tre fag. Jeg jobber ekstra i tillegg og har ca 300 000 utbetalt hittil i år. Jeg prøver å teste kalkulatoren på laanekassen, men returnerer bare til startsiden hver gang jeg trykker på resultat. Anonymous poster hash: 7325b...a0f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 med tanke på at du har bare 3 fag og at du tjener såpass mye som du gjør, så er det nok lite sansynlig at du får noe men det er jo ikke verre enn at du søker om det, det verste som skjer er jo at du ikke får noe Anonymous poster hash: 710e2...a11 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Jeg har redusert min arbeidsmengde for å fokusere på skole, derfor lurer jeg på dette. Jeg må fremdeles jobbe litt for å ha råd til husleie etc, men ikke like mye som før da 3 av dagene i uken"ryker" pga skolen + de dager jeg bør lese. TS Anonymous poster hash: 7325b...a0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå