Gå til innhold

Lykketesten på NRK...

Wonders

Anbefalte innlegg

dårlig test, dårlige råd. Fikk 65 som vel passer greit er ikke allt som er bare kult i livet, men stort sett er jeg både blid, glad og føler meg gjennomsnittlig lykkelig med tingenes tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

60, og beskjed om å bli mer sosial, for det er visstnok veien til lykke. Fordomsfull test.

Anonymous poster hash: d45ff...f57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

62 og oppfordres til å være mer sosial.

Jeg har vært veldig syk og veldig langt nede og først nå de siste månendene begynt å få kontroll på livet mitt. Jeg er virkelig på vei opp!! Juppi :) Men jeg har i det siste vært mindre sosial i forhold til hva jeg var. Naturlig valg, da jeg måtte kvitte meg med noe rusk for selv å bli bedre ;) Så selv om jeg er mindre sosial i mengde, så er jeg mere og bedre sosial mtp at jeg konsentrerer meg om de som betyr noe ;)

Anonymous poster hash: 715b9...c36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 67 % og føler meg superlykkelig. Men syns testen kanskje burde hatt litt flere spørsmål for å fastslå hvor mange prosent jeg er lykkelig?

Jeg må øve mer på:

- se på problemer som en utrfordring

- ettertanke og meditasjon.

- Tilgivlese

Vet ikke helt hva jeg syns om rådene. Jeg kommer aldri til å begynne med meditiasjon, det er i hvert fall sikkert. Videre liker jeg ikke å dvele ved vonde ting eller ting jeg har gjort feil. Jeg lærer av det og går videre - tenker jeg for mye på saken blir jeg bare smågal. Finnes sikkert en god mellomting der, og det syns jeg egentlig jeg har.

Syns heller ikke jeg er så ille på tilgivelsepunktet. Tror jeg krysset av på tre eller fire der. Noen ting tilgir jeg aldri, noe tilgir jeg lett.

Kanskje et punkt burde vært: "tål kritikk"? Hehe

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...