Gå til innhold

Lykketesten på NRK...

Wonders

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette var omtrent samme nivå som Topp-testene.... Jeg er kronisk syk med en alvorlig sykdom, husbundet. "Lev mer i nuet, hjelp andre, bli mer optimist"

Anonymous poster hash: 00966...4ec

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55/100. Sliter litt for tida, så synes resultatet er greit. Hadde jeg tatt testen for et par uker siden hadde jeg nok fått høyere score.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk noen-og-60-poeng. Stemmer vel sånn ca. Fikk beskjed om å trene mer. Sjokk. Not. Det var det med den dørstokkmila..

Anonymous poster hash: e8d90...109
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk 75. Har vanskelig for å tro at noen går rundt og føler seg lykkelige hele tiden. Som Spirula skriver over her, lykke er en øyeblikksfølelse, ikke en tilstand. Jeg er flink til å leve i nuet, og til å kjenne på følelsene i en situasjon. På den måte kjenner jeg ofte på følelsen av lykke. Det kan være dersom jeg går meg en tur en mørk høstkveld, og kjenner en mild vind stryker meg over kinnet. Eller når kjæresten min ligger i senga med ryggen mot meg, og jeg tar rundt ham og borer ansiktet mitt ned i nakken hans. Eller som nå, har satt meg ned i sofaen med et glass rødvin, snus og macen på fanget, etter å ha vasket rundt leiligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hva er vitsen? Skal jeg tro på den hvis den sier jeg gjør alt feil og er ulykkelig, selv om jeg synes jeg har det helt topp?

Anonymous poster hash: 9b072...b03
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På PC'n fungerte det bedre enn på iPad. Fikk 38... Tja, jeg ville nå trodd jeg var litt mer tilfreds enn som så, men siden det er lykke som måles og heller ikke jeg er blant dem som regner det som permanent tilstand så er det mulig det stemmer sånn noenlunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...