AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Aner ikke hva jeg skal ha på meg på en slik date. Har bare vært på "aktivitetsdater" eller hva jeg skal kalle detAnonymous poster hash: 8ecf4...e96
Gjest SkarpKant Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Jeg pleier å gå naken på dates, jeg. Liker dem ikke meg for den jeg er, så er de ikke verdt tiden min uansett. 3
Stormborn Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Spørs vel strengt tatt veldig på hvor man skal spise...
Gjest RompeRusk Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 nada nix, liker å hoppe rett til desserten
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Sort bukse og en pen bluse/topp En enkel kjole som freshes opp med belte i midjen og smykker. Høye heler (hvis du er typen som kan gå med det) Lett sminke, for å fremheve det som er pent, ikke for å male et nytt ansikt. Tenk at det er en date, så du skal jo "reklamere" litt for deg selv. Vise hva som er fint med deg. Derfor er det viktig at du også bruker klær som er innenfor din komfortsone. Ikke gå i ballkjole hvis du aldri har gått i annet en bukse.. Anonymous poster hash: 70c46...f84 3
Nettinettet Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Synes AB over her hadde fine råd Viktig at du kler deg i noen du føler deg komfertabel med og fin med, samtidig som det er litt mer oppdressa enn joggebukse osv. En jeans blir klar for middag når du har en blazer over. Og klarer du ikke heler er balerina sko et fint alternativ.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Jeg har alltid på meg kjole dersom jeg blir invitert ut på middag. Hvilken kjole kommer an på mannen, stedet vi skal spise og hvilket humør jeg er i når jeg kler på meg.
Drizzt Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 Det spørs: 1. hvor vi skal spise 2. hvor kaldt det er 3. hva jeg føler for denne mannen Hvis vi skal spise ute på en fin restaurant, da har jeg på kjole, smykker, kanskje litt sminke - pynter meg med andre ord. Hvis vi skal spise hjemme hos ham eller et mer uformelt sted, da går det greit med pene bukser og en fin topp, uten sminke eller smykker. Er det kjempekaldt ute og vi skal spise på en fin restaurant, da kan det være pene bukser og pen skjorte, sminke og smykker istedet. Gidder ikke bli forkjølet for en middag.
Gjest BalleKlovn Skrevet 18. september 2013 #9 Skrevet 18. september 2013 Jeg går ingen steder uten hatten min hvert fall.
happiest Skrevet 20. september 2013 #10 Skrevet 20. september 2013 Det kommer jo an på hvor du skal spise! Vet du hvor? Er det lignende egon-type-restaurant så ville jeg gått for en bukse og en fin topp. Er det en "fin" restaurant med hvite duker osv. så ville jeg gått for skjørt med fin topp eller kjole. Jeg ville kanskje ikke tatt av med smykker osv, men et enkelt armbånd, øredobber, og smykke går fint Ville vel kanskje hatt høye hæler om det var sistnevnte. Også kommer jo klærne på hvordan type du er!
Gjest winston Skrevet 20. september 2013 #11 Skrevet 20. september 2013 Jeg går ingen steder uten hatten min hvert fall. Får håbe du tar den av deg når du sitter til bords..
Gjest BalleKlovn Skrevet 20. september 2013 #12 Skrevet 20. september 2013 Får håbe du tar den av deg når du sitter til bords.. Det spørs på hvor på bordet jeg sitter.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2013 #13 Skrevet 20. september 2013 Aner ikke hva jeg skal ha på meg på en slik date. Har bare vært på "aktivitetsdater" eller hva jeg skal kalle detAnonymous poster hash: 8ecf4...e96 Sist jeg spiste middag ute med en fyr hadde jeg på meg dette skjørtet og bandtskjorten til et band vi begge liker og kjenner godt.
happiest Skrevet 21. september 2013 #14 Skrevet 21. september 2013 Sist jeg spiste middag ute med en fyr hadde jeg på meg dette skjørtet og bandtskjorten til et band vi begge liker og kjenner godt. Det var lurt å ha på noe han sikkert liker. Til ts: Hvis du har vært på date med han før og han har gitt deg kompliment for noe du har hatt på deg, så kan du jo ta det på. Jeg har selv gjort det, og daten var fornøyd siden jeg hadde på den "fine blusen".
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2013 #15 Skrevet 21. september 2013 Det var lurt å ha på noe han sikkert liker. Til ts: Hvis du har vært på date med han før og han har gitt deg kompliment for noe du har hatt på deg, så kan du jo ta det på. Jeg har selv gjort det, og daten var fornøyd siden jeg hadde på den "fine blusen". Kult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå