Gå til innhold

Noen bokeksperter der ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en forfatter jeg er veldig glad i, John Gray, mest kjent for "menn er fra mars og kvinner fra venus"..

Jeg har sett mange av forelesningene hans på youtube og andre sider, og har lest den nevnte boken. Problemet er at i forelesningene nevner han HELETIDEN at "dette kan dere lese i boken", så jeg føler nesten nå at jeg må kjøpe disse bøkene for å forstå helheten. Jeg har sett på capris sine nettsider, men finner bare 2-3 bøker. Jeg vil gjerne ha dem på norsk, ettersom jeg sliter voldsomt med engelsk.

Så spørsmålet mitt er hvor jeg kan finne disse bøkene på norsk om de eksisterer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan strekke meg til å få den på engelsk lydbok.. ettersom jeg forstår bedre engelsk uttale enn skrift.. men finner ikke det heller..

Skrevet

Jeg har lest bøkene hans på norsk, ga dem til et loppemarked for en del år siden. Det er virkelig ikke verdt bryet. Han sier dette med bøkene for å selge flere bøker, men sannheten er at det i bøkene ikke står noe mer enn det han sier på youtube. I bøkene er det utrolig mange repetisjoner, noen flere eksempler, men i bunn og grunn har du fått med meg det du trenger å få med deg via youtube.

Anonymous poster hash: 1825f...b61
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...