AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Jeg har lenge tenkt på å tatovere bryn. Men jeg har utrolig lav smerteterskel og tåler nesten ingenting. Er det noen som har tatovert bryn her? Fra en skala 1-10 hvor vondt var det? Anonymous poster hash: c9007...f21
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Ansiktet ditt endrer seg hele livet, og synker mer sammen når du er eldre, og da vil de øyenbrynene skrike ut katastrofe lang vei.. Anonymous poster hash: e7938...ff7 1
neon_sun Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Jeg har ikke øyenbryn, bare noen få dun, så å tatovere på øyenbryn har vært en enormt positiv ting for meg og selvtilliten. Ansiktet mitt ser endelig harmonisk ut og jeg tørr å vise meg uten sminke og bekymre meg for at de tegna bryna forsvinner eller er ugjevne... Men for å svare på spørsmålet; smerte er individuelt, men jeg synes det var vondere enn forventet. Ikke så vondt at jeg ville gi meg eller ikke synes det var verdt det, men overraskende vondt i forhold til de vanlige tatoveringene jeg har. Vet dog at enkelte bruker noe bedøvelse, jeg fikk ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå