AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Jeg er kvinne og jeg begynner lure på om det ikke er meningen at jeg skal finne Kjærligheten med en mann! For to måneder siden var jeg storm forelsket, vi hadde samme verdisyn og vi hadde samme interesser. Alt var perfekt i 6 måneder. Dette skjærte seg da han begynte kalle venninnene sine for babe, vakker, beautiful på sosiale medier. Jeg visste han hadde venniner og det var greit, han sa de var gift og hadde barn alle sammen.. men ingen av de hadde det! Er det rart at jeg blir frastøtt når en mann omgås tidligere sex partnere og kaller venninnene sine sånne ting? Gjør alle menn dette? Han selv mente det var noe jeg måtte finne meg i? Anonymous poster hash: 6a5b6...817
Gjest Morgun Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Det er jo ikke alle som finner kjærligheten, så kanskje du skulle konsentrere deg om noe annet som du kan finne mening og lykke i?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Jeg har fantastiske venner og kollegaer, mye lykke der. Men jeg føler at noe mangler.. Vil jo ha barn og bli gift en dag. Lurer bare på om alle menn er som dette, jeg leser det blir mer og mer vanlig de ligger med venninner og sånn.. Hilsen TS.Anonymous poster hash: 6a5b6...817
Nettinettet Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Jeg har fantastiske venner og kollegaer, mye lykke der. Men jeg føler at noe mangler.. Vil jo ha barn og bli gift en dag. Lurer bare på om alle menn er som dette, jeg leser det blir mer og mer vanlig de ligger med venninner og sånn.. Hilsen TS. Nei alle menn er langt fra sånn som dette, og det finnes mange flotte menn der ute som man kan få et fint samliv med. Han du var sammen med var jo en illusjon og gav deg den følelsen du leter etter en periode til han ble seg selv. Sånn er det desverre noen ganger, og da er det bare å lete videre. Mitt beste råd er å gjøre livet godt å leve alene, for da vil man aldri ta til takke med noen bare fordi man vil få dekket et behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå