hjertesukka Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #1522 Skrevet 2. desember 2016 Slik blei sviblene mine: GOD HELG, ALLE! 1
hjertesukka Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #1523 Skrevet 7. desember 2016 Så er det min dag i dag! Når jeg ser tallet i passet mitt, så får jeg nesten hetta, men vil påstå at jeg aldri har følt meg bedre, friskere og sprekere. Det har noe med at jeg endelig har funnet ut hvordan jeg vil ha det, rett og slett. 1
Rumle Skrevet 7. desember 2016 #1524 Skrevet 7. desember 2016 1 minutt siden, hjertesukka skrev: Så er det min dag i dag! Når jeg ser tallet i passet mitt, så får jeg nesten hetta, men vil påstå at jeg aldri har følt meg bedre, friskere og sprekere. Det har noe med at jeg endelig har funnet ut hvordan jeg vil ha det, rett og slett. Har du bursdag?!
hjertesukka Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #1525 Skrevet 7. desember 2016 2 minutter siden, Rumle skrev: Har du bursdag?! Jepp! 1
Rumle Skrevet 7. desember 2016 #1526 Skrevet 7. desember 2016 Så koselig, gratulerer så mye med dagen! 1
hjertesukka Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #1527 Skrevet 7. desember 2016 Hjertelig tusen takk! For en skjønn bukett med tulipaner! 1
hjertesukka Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #1529 Skrevet 7. desember 2016 2 minutter siden, Rumle skrev: Blir det kake på deg i dag da? I dag blir det bare litt krumkaker og en liten konjakk, men til helga får jeg besøk, så da blir det vel "hæla i taket". (les; masse god mat, gaver, vin etc) 1
Rumle Skrevet 7. desember 2016 #1530 Skrevet 7. desember 2016 9 minutter siden, hjertesukka skrev: I dag blir det bare litt krumkaker og en liten konjakk, men til helga får jeg besøk, så da blir det vel "hæla i taket". (les; masse god mat, gaver, vin etc) Høres veldig bra ut! Håper du får en trivelig dag og fin feiring til helgen! 1
hjertesukka Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #1531 Skrevet 7. desember 2016 Takk, det håper jeg også! Det er jo meg som skal lage mesteparten av maten da og det er jo koselig, men siden jeg må lage alt samme dagen, så blir det litt travelt. Men mest kos og prøvesmaking. 1
Rumle Skrevet 8. desember 2016 #1532 Skrevet 8. desember 2016 6 timer siden, hjertesukka skrev: Takk, det håper jeg også! Det er jo meg som skal lage mesteparten av maten da og det er jo koselig, men siden jeg må lage alt samme dagen, så blir det litt travelt. Men mest kos og prøvesmaking. Tipper det blir en veldig bra helg 1
hjertesukka Skrevet 11. desember 2016 Forfatter #1534 Skrevet 11. desember 2016 Det blei en veldig fin feiring! Kjempegod mat og hygge rundt bordet. Og jeg fikk flyreise i gave! Det tror jeg at jeg aldri har fått før, så det var en flott overraskelse! Gjett om jeg er glad og spent. 1
hjertesukka Skrevet 12. desember 2016 Forfatter #1536 Skrevet 12. desember 2016 Hvordan går det med deres juleblomster? Nå har endelig en amaryllis blomstret her, og det kommer flere knopper: 1
Rumle Skrevet 12. desember 2016 #1537 Skrevet 12. desember 2016 (endret) Vakker Jeg har en hvit som er på vei til å åpne seg - og en dyp rød! Den har jeg satt ut på terrassen, i håp om å stagge den så lenge som mulig Ellers har jeg noen hvite og en rosa svibel i blomst, og ja - de er omtrent luktfrie i åt også, aner ikke hva de har gjort med de Et par av amaryllisene jeg plantet fra løk har begynt å få bittelitt knopp - men de fleste er det bare blader på .. så det blir vel som vanlig amaryllis frem til påske her i huset Har også julestjerner i forskjellige farger, men vet ikke om de teller? Endret 12. desember 2016 av Rumle 1
Rumle Skrevet 12. desember 2016 #1538 Skrevet 12. desember 2016 Og tulipaner selvsagt! Endelig har tulipanene kommet for fullt igjen 1
hjertesukka Skrevet 12. desember 2016 Forfatter #1539 Skrevet 12. desember 2016 Joooda, julestjerner teller! Har ikke sånne i år, for jeg har litt dårlige erfaringer med dem, men de skal ha en del vann, stemmer ikke det? Men lukter alle typer sviblene like mye? Jeg bare spør fordi jeg har ikke peiling. Åjaa, tulipaner 1
Rumle Skrevet 13. desember 2016 #1540 Skrevet 13. desember 2016 (endret) 23 timer siden, hjertesukka skrev: Joooda, julestjerner teller! Har ikke sånne i år, for jeg har litt dårlige erfaringer med dem, men de skal ha en del vann, stemmer ikke det? Men lukter alle typer sviblene like mye? Jeg bare spør fordi jeg har ikke peiling. Åjaa, tulipaner Jeg har null peiling på svibler - sånn egentlig synes noen år at de hvite har luktet ekstremt mye, men de siste årene har de ikke luktet i det hele tatt De rosa lukter faktisk bittelitt i dag Men, absolutt ikke for sterkt (for meg) i alle fall. Jeg synes det har vært lettere med julestjerner de siste årene enn før, kanskje de har forbedret de også? Jeg har i alle fall ikke gjort mye annerledes. Jorden skal være fuktig, men de skal ikke stå i vann. Jeg setter potten på en bit oasis, synes det funker fint Om jeg har noen som skranter litt, så bruker jeg de bare som snittblomst, det er kjempefint og de står hele julen Men, om du har katt som liker å bite i planter så mener jeg at julestjerne er giftig, bare sånn obs obs. Det er jo forøvrig mye som er det, jeg har noen juleroser også, men vet ikke helt hvor komfortabel jeg er med å ha de i hus etter å ha lest hvor giftige de er Tviler på at folk flest vet det egentlig, og det er jo alltid litt skummelt med sånne planter som plutselig blir populære. Endret 13. desember 2016 av Rumle 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå