Gå til innhold

Hjertesukkenes bro

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, hjertesukka skrev:

Du sier noe!! Skal ikke si hva slags bilder jeg får i hodet nå, off.:grine:

Huff! :laugh:

I vår oppdaget jeg faktisk 3-5 brunsnegler som hadde gjemt seg inni en amaryllis - måtte kaste hele, de hadde spist seg innover under løken!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Huff! :laugh:

I vår oppdaget jeg faktisk 3-5 brunsnegler som hadde gjemt seg inni en amaryllis - måtte kaste hele, de hadde spist seg innover under løken!

Oh my God! Er det mulig? :angry: Frekke beist! 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, hjertesukka skrev:

Oh my God! Er det mulig? :angry: Frekke beist! 

Jaaaa det var litt av et sjokk! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

For å snakke om noe litt hyggeligere; sitter med et lite glass vin og venter på Jimmy Fallonshow. Det er jo litt amerikansk da, men elsker når han gjør narr av Donalden. :fnise:

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, hjertesukka skrev:

For å snakke om noe litt hyggeligere; sitter med et lite glass vin og venter på Jimmy Fallonshow. Det er jo litt amerikansk da, men elsker når han gjør narr av Donalden. :fnise:

Jeg er ikke så kjent med hans show, men har sett veldig mye Stephen Colbert de siste ukene :laugh: 

Skrevet (endret)

Oki, hvilken kanal er det? :) (Jimmy Fallon er på tv2 humor, forresten)

ps.Tror jeg fant det på Comedy Central! 

Endret av hjertesukka
Skrevet
2 minutter siden, hjertesukka skrev:

Oki, hvilken kanal er det? :) (Jimmy Fallon er på tv2 humor, forresten)

Jeg ser det bare på youtube :jepp: Blir lagt ut ganske fort der. 

Tror jeg tusler i seng i nå - ha en fin natt videre :vinke: 

• Liker 1
Skrevet

Nattinatt! Sov godt med gode drømmer!

:)

Skrevet

Nå ser det nesten ut som Chevy Chase har flytta inn her, iallefall fetteren! :hoppendeglad:

Har hengt opp noen lyslenker som ser ut som istapper og en snømann formet som en lyslenke. Syns det ser flott ut, men vet at over nyttår så er det deilig å få det pakket ned igjen. :ler:

• Liker 2
Skrevet (endret)
20 timer siden, hjertesukka skrev:

Nå ser det nesten ut som Chevy Chase har flytta inn her, iallefall fetteren! :hoppendeglad:

Har hengt opp noen lyslenker som ser ut som istapper og en snømann formet som en lyslenke. Syns det ser flott ut, men vet at over nyttår så er det deilig å få det pakket ned igjen. :ler:

Herlig! :laugh:

Jeg har kjøpt noen fargede lyslenker! Men, jeg får de ikke til å slutte å blinke! Ser rimelig heftig ut :blink:

Tror jeg må kikke litt nøyere på bruksanvisningen, selv om jeg er villig til å gjøre det meste før jeg leser den :ler: 

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Herlig! :laugh:

Jeg har kjøpt noen fargede lyslenker! Men, jeg får de ikke til å slutte å blinke! Ser rimelig heftig ut :blink:

Haha, har du sjekket om det er en slags timer eller knapp på siden som du kan regulere? De er ofte så små at man knapt legger merke til dem. Jeg har et sånn til juletreet mitt, det kan blinke i alle utgaver, men finner jeg rette innstillingen, så lyser det jevnt. :tree:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater også bruksanvisninger :ler: Hadde blitt sprø av sånn blinking så håper du finner det ut Rumle. 

Koselig at dere får opp lyslenker :strix: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Jeg hater også bruksanvisninger :ler: Hadde blitt sprø av sånn blinking så håper du finner det ut Rumle. 

Me too! Har en skuff full av bruksanvisninger, sånn i tilfelle jeg skulle få bruk for dem. :fnise:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Lurt av deg å ha de på ett sted :Nikke: Jeg har ingen skuff til overs så det blir litt sånn legge de på et lurt sted man ikke husker :ler: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Skrevet

Apropos "lure" steder; i går brukte jeg omtrent hele søndagen på å leite etter to viktige ting som jeg hadde lagt på lure steder! Etter mange timer med febrilsk leiting, fant jeg dem, men lure steder er tydeligvis ikke så lure likevel. :lur:

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, hjertesukka skrev:

Haha, har du sjekket om det er en slags timer eller knapp på siden som du kan regulere? De er ofte så små at man knapt legger merke til dem. Jeg har et sånn til juletreet mitt, det kan blinke i alle utgaver, men finner jeg rette innstillingen, så lyser det jevnt. :tree:

Nei :ninja: jeg må innrømme at jeg gjør nesten hva som helst for å prøve å finne ut av slikt - vet ikke hvorfor, sånn er det bare :laugh: Men, nu skal jeg ta meg kraftig sammen og finne årsaken :Nikke: 

30 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jaaa, det er koselig :Nikke:

Ellers enig i at skuff for bruksanvisninger høres smart ut, det eneste som er verre enn å lese bruksanvisning er vel å måtte lete etter den i timesvis først :bond: 

• Liker 2
Skrevet

Heldigvis er det nesten alltid mulig å finne bruksanvisning for viktige ting på nett, det har reddet meg mang en gang :sjenert: 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Rumle skrev:

Heldigvis er det nesten alltid mulig å finne bruksanvisning for viktige ting på nett, det har reddet meg mang en gang :sjenert: 

Du sier noe, frøken Klok! :) Jeg er litt toskete sånn, prøver alt annet før netttet, liksom. :klaske:

• Liker 2
Skrevet
23 timer siden, Frøkensina skrev:

Ikke sant? Igårkveld oppdaget jeg plutselig at en av lenkene som jeg har ute, lyste som bare det!  Hadde nesten gitt den opp. (lurer på om det  har noe med temperatur eller regn å gjøre, igår var det kaldere, og ikke regn...hm...)

Gjett om jeg ble glad, for den henger på en høy einerbusk ved inngangen og det ser så flott ut! :tree:

• Liker 1
Skrevet

Kan tro det lukter herlig her nå: :hoppendeglad:

Hyacinter.JPG

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...