Gå til innhold

hva kan det være? Har symtomer, men testene er negativ.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i 2 uker nå vært veldig kvalm, sliten, har murringer i midten og venstre side, hodepine ganske ofte og økt luktesans.

Matlysten min er veldig forandret, men det kan være på grunn av kvalmen.Er veldig glad i fet mat, smør ost egg, og nå blir eg kvalm av bare lukten av det.

kan sove ganske lenge, spsielt når jeg har vært litt aktiv, var ute i noen timer en dag og ente opp med å sover over 14 timer etter på.

Har hatt i flere år lyst på baby, men har ikke hatt mulighet til å kunne få det for ulike grunner. så jeg vet ikke om dette er kroppen min som spiller meg et puss.

har tatt to tester etter at jeg skulle hatt mensen. vært hos legen som har tatt blodprøver og hos gyno som har tatt ultralyd.

Gynokologen sier at det er alt for tidlig å kunne se noe på ultralyden ennå, og har tatt noen ekstra blodprøver som jeg skal få svar på om noen dager.

Jeg har noe som heter PCOS som gjør at jeg hopper over mensen opp til 3 mnd så jeg er vant til å ikke ha mensen regelmessig. men det er første gang jeg har fåttt disse symtomene. gynokologen sier at denne cysten ikke gir slike symtomer.

Jeg tror ikke at jeg er gravid på gunn av alle testene, men noe må det jo være.

Er det noen som har opplevd det samme og har fått en diagnose?

håper på svar :)

Anonymous poster hash: 6a0c9...424

Anonymous poster hash: 817cf...37d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...