Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Yellowrose
Skrevet

Har tittet litt rundt på julekrybber og funnet ut at i år skal jeg kjøpe en! :) men har ikke funnet noe på noen nettbutikker. Så mitt spørsmål blir da: Hvor har du kjøpt din julekrybbe? Lurer også på om det er mulig å bare kjøpe figurene, Maria, Josef, Jesu barnet osv.. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men hvis det er i nærheten av Oslo mener jeg at både St.Olav bokhandel i Akersveien og Bok&Media i Akersgata har skikkelige julekrybber i flere stilarter og prisklasser. Og en av dem/begge har en ordentlig fin juleutstilling hvis du trenger inspirasjon :) Hjemmesiden til St. Olav er under opprydding og åpner i løpet av september, Bok og Media har hjemmeside her: http://www.bokogmedia.no/gaver/julekrybber-og-engler_1

Ellers kan kanskje hobbybutikker a la Panduro ha noe?

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte miine figurer i Spania. Men som en annen nenver så er denne bokhandelen perfekt. Det er katolske symboler og figurer som selges,og mange av dem er vakre.

Skrevet

Jeg synes julekrybben til Willow Tree er kjempefin! Mulig å starte med Maria, Josef og Jesusbarnet, og eventuelt bygge på med hyrder, sauer etc. senere.

Søk på Willow Tree Christmas story på google, så finner du bilder av den.

Ganske sikker på at de har den på Bok og Media. En del "gavebutikker" har også figurer fra Willow Tree.

Ah! Gleder meg til jul!! :-)

Skrevet

Jeg skulle gjerne solgt deg den vi fikk av svigers til jul i fjor.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Jeg skulle gjerne solgt deg den vi fikk av svigers til jul i fjor.

:fnise:

Har dere noen barn? Kan dere ikke bare si at de lekte med en ball inne i et uoppmerksomt øyeblikk, og ballen havna rett på krybba? Kræsj...

(Uten at barna hører det.. Jeg vet at det ikke er pedagogisk rett altså.. Men er det noe jeg er virkelig i mot å gi andre i presanger, så er det interiørgaver.)

Endret av Mrs. Random Nick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...