Gjest Eric of Hlathir Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Lurte på synspunkter på dette. Bor et lite sted, med kombinert fysio/treningssenter. Mosjon og styrketrening delvis adskilt. Hva mener dere om å ta med unger når man trener? Det er ikke snakk om skrikerunger, men unger i 5-6 års alder som lager normalt med lyd. Tenker selv at det er bra at mor trener heller enn å sitte på kafe, samtidig tenker jeg at det kan virke sjenerende på andre. Synspunkter?
noisy Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Det som er "normalt med lyd" for en forelder kan være "høylytt og plagsomt" for oss som ikke har barn. Jeg ville syntes det var forstyrrende. 9
Marsipan Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Det som er "normalt med lyd" for en forelder kan være "høylytt og plagsomt" for oss som ikke har barn. Jeg ville syntes det var forstyrrende. "Normalt med lyd" er plagsomt for oss som har barn også, så lenge det kommer fra andre barn. Man blir gjerne litt herdet mot lyder man har rundt seg hele tiden. 1
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Må bare spørre; pleier ikke sentre flest å ha en policy på slikt? Problemstillingen oppsto da et vennepar kranglet litt om akkurat det. Mor mente det var uproblematisk, far mente det kunne være sjenerende. Det er snakk om et tidspunkt hvor far er på jobb, for å ha det sagt. Har selv aldri tenkt over det, så ville bare lufte det her.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Jeg synes ikke barn har noe på et treningssenter å gjøre. "Normalt med lyd" i følge folk med barn er "jævlig irriterende bråk" for oss uten, forresten. Anonymous poster hash: de9ea...c0b 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Nei, det går ikke. Det finnes vel flere alternativer å gjøre sammen med barna sine enn kafè eller treningssenter? Hvis man vil bevege på seg og samtidig har ansvar for to små barn så tar man for eksempel en tur i skogen :-) Anonymous poster hash: 9aa4a...734 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 Be de sjekke opp om treningssenteret har organisert barnevakt når det er gruppetrening. Er i hvertfall det her på dette lille stedetAnonymous poster hash: fb694...a6c 4
Stormborn Skrevet 18. september 2013 #9 Skrevet 18. september 2013 Unger har ikke en dritt på treningssenter å gjøre! Var ei som tok med en unge på rundt 5 der jeg trente før og det er så irriterende å måtte jage ungen fra apparatene/benkene og svare på spørsmål osv. Og INGEN 5åringer sitter helt rolig i et hjørne i mer enn 3 minutter... 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #10 Skrevet 18. september 2013 Ikke greit og antageligvis ikke tillatt heller. På mitt treningssenter er det ikke tillatt med barn pga muligheten for at de skal skade seg.Anonymous poster hash: 0d4ea...e9a 3
Gjest Magdalene Skrevet 18. september 2013 #11 Skrevet 18. september 2013 Om det ikke er barnepass der, så er det uakseptabelt. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #12 Skrevet 18. september 2013 Synes ikke noe om at man skal ha med seg unger generelt, spesielt ikke på et sted hvor de begynner å kjede seg og lage lyd. Anonymous poster hash: 0fb0f...f07
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #13 Skrevet 18. september 2013 Unger har ikke noe der å gjøre, de er bare til sjenanse. Finn en annen løsning. Anonymous poster hash: bbfbd...3ab 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #14 Skrevet 18. september 2013 Synes ikke noe om det. Anonymous poster hash: 54ba1...a17
Wiggins Skrevet 18. september 2013 #15 Skrevet 18. september 2013 De fleste treningssentra er ikke laget for barn. Hva med å prøve å delvis erstatte tiden på treningssenteret med å være aktiv sammen med barna? Det er bra for både barn og voksne. De fleste barn elsker å løpe rundt. Den voksne må innse at man i en slik anledning ikke får trent på voksnes premisser, men det er uansett god trening. 1
Wiggins Skrevet 18. september 2013 #16 Skrevet 18. september 2013 Unger har ikke en dritt på treningssenter å gjøre! Var ei som tok med en unge på rundt 5 der jeg trente før og det er så irriterende å måtte jage ungen fra apparatene/benkene og svare på spørsmål osv. Og INGEN 5åringer sitter helt rolig i et hjørne i mer enn 3 minutter... Du mener vel 3 sekunder? Nei, det må nok være en form for barnepass eller aktiviteter for barna for at man skal kunne ha med seg barn på treningssenter. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #17 Skrevet 18. september 2013 Det er helt OK om det finnes en egen plass på senteret, tilpasset barn. Et sted der barna er langt unna apparatene (som helt klart kan skape faremomenter for smått som stort) og folk ikke plages av dem. Men jeg har ikke sett noen slike treningssentere. Blir vel litt i drøyeste laget å sperre de inne på doen Anonymous poster hash: 1215a...6d4 1
Løvetanten Skrevet 18. september 2013 #18 Skrevet 18. september 2013 Jeg hadde ikke turt å ha med småunger rundt apparater, tredemøller og frivekter. Der jeg trener er det mnge som svinger kettlebells, og hodet til en 5-åring tipper jeg hadde gitt etter i møte med 32 kilo jern... Små unger skal være i barnepassområdet om det fins. Større unger som kanskje bare sitter der med en iPad og ikke forstyrrer er helt ok for min del. 1
Redbull Skrevet 18. september 2013 #19 Skrevet 18. september 2013 Jeg har med meg gutten min, men han sover i bilstolen sin. Våkner han ligger han på en matte og koser seg Bor på en liten plass, så det er maks to personer så tidlig om morgenen
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #20 Skrevet 18. september 2013 På vårt senter kan barnepassen brukes på eget ansvar når den er stengt, de kan se dvd bl.a. Dersom det er snakk om en spille/ Ipad unge, så kunne den veldig greit sittet i sittegruppene og vært opptatt med det mens mor trente. En unge som springer rundt apparatene og snakker med de som trener, er direkte ubehagelig. Anonymous poster hash: 4cbbc...2a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå