AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Er det vanlig å barbere underarmene? Jeg barberer legger, armhuler og underliv. Men har latt armene cære naturlige. Har normalt, mellomblondt hår der. Hva er vanlig - å barbere underarmer (på lik linje med legger), eller la de være? Anonymous poster hash: fa266...b9e
Red-Ruby Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Jeg gjør ikke det fordi jeg er redd for den mellom perioden mellom shavingen hvor håret stikker litt ut. Det er ikke deilig å kjenne at armen både ser ut og føles som sandpapir!
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Nei, jeg tror ikke det er vanlig. Jeg gjorde det faktisk en gang, men det føltes bare dumt, så det ble med den ene gangen. Jeg synes hår under armer og på leggene er litt ekkelt, men opplever ikke det samme med hårene på underarmene, det synes jeg er fint. Er jo ikke snakk om mye hårvekst uansett, på meg hvertfall. Anonymous poster hash: eb579...4d2
Gjest navnelapp Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Dei som har mørke stive hår gjer det kanskje, men har du lyst, nordisk fjon er det ingenting å styre med.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Barberer dere ikke lårene!? Har sett noen jenter i sommer som har barbert leggene, men ikke lårene. FAIL.Anonymous poster hash: 193d9...9b6 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Nei, aldri hørt at det er normalt å barbere underarmene. Jeg har sett noen som gjør det, men synes det da blir veldig påfallende/tydelig, og spesielt da hårene begynner å gro ut igjen. Anonymous poster hash: a42c9...ce3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Jeg barberer kun legger, ikke lår. Og ikke armer. Jeg har mørk og tett hårvekst på skinnleggene, men lite bak leggene og lys dun på lår og armer. Da er det ikke vits i å barbere det heller. Hadde jeg hatt mørkere hår på armene ville jeg heller bleket hårene før jeg barberte. Og heller vokset enn å barbere dersom bleking ikke var nok! Anonymous poster hash: 69c56...f74 1
Nerine_ Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 Barberer dere ikke lårene!? Har sett noen jenter i sommer som har barbert leggene, men ikke lårene. FAIL.Anonymous poster hash: 193d9...9b6 Nei det gidder ikke jeg, og hva andre mener om det får være deres problem.
Red-Ruby Skrevet 18. september 2013 #9 Skrevet 18. september 2013 Nei det gidder ikke jeg, og hva andre mener om det får være deres problem. Når man snakker om et tema syns jeg at man får lov til å si hva man mener jeg da. Syns også det er dumt, for det syns,uansett hva man tenker så syns det, Du får selvfølgelig gjøre som du vil, det er bare snakk om preferanse. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #10 Skrevet 18. september 2013 Tror ikke det er vanlig, men vet noen kvinner som har mye og/eller veldig mørkt hår bruker hårfjerningskrem. Anonymous poster hash: 66613...2b7
Nerine_ Skrevet 18. september 2013 #11 Skrevet 18. september 2013 Når man snakker om et tema syns jeg at man får lov til å si hva man mener jeg da. Syns også det er dumt, for det syns,uansett hva man tenker så syns det, Du får selvfølgelig gjøre som du vil, det er bare snakk om preferanse. Ja det har jeg aldri sagt de ikke kan heller, folk må gjerne si akkurat hva de vil. Jeg sier bare at jeg ikke bryr meg, det må også være lov å si 1
Red-Ruby Skrevet 18. september 2013 #12 Skrevet 18. september 2013 Ja det har jeg aldri sagt de ikke kan heller, folk må gjerne si akkurat hva de vil. Jeg sier bare at jeg ikke bryr meg, det må også være lov å si Åja,da skjønner jeg hva du mente.
Rosa Sitron Skrevet 18. september 2013 #13 Skrevet 18. september 2013 Når man snakker om et tema syns jeg at man får lov til å si hva man mener jeg da. Syns også det er dumt, for det syns,uansett hva man tenker så syns det, Du får selvfølgelig gjøre som du vil, det er bare snakk om preferanse. Egentlig enig med deg, men når AB skrive FAIL blir han ikke tatt alvorlig fra min side iallfall. =) 2
Red-Ruby Skrevet 18. september 2013 #14 Skrevet 18. september 2013 Egentlig enig med deg, men når AB skrive FAIL blir han ikke tatt alvorlig fra min side iallfall. =) ok
Gjest Keikolina Skrevet 18. september 2013 #15 Skrevet 18. september 2013 Barberer ikke underarmene og ikke lårene, kjenner ingen som gjør det heller.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #16 Skrevet 18. september 2013 Jeg gjør i alle fall det, gjort det i årevis. Hårene er mørke, tykke og stikker, så må barberes hver dag. Ikke snakk om at jeg lar det vokse ut, og barbering er det eneste som fungerer, med epilering er det likevel vokst ut neste dag (seriøst! Oppskrytte greier). Jeg barberer også lårene. Anonymous poster hash: 2ac6e...627 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #17 Skrevet 18. september 2013 Egentlig enig med deg, men når AB skrive FAIL blir han ikke tatt alvorlig fra min side iallfall. =)Neivel, chewbacca. Anonymous poster hash: 193d9...9b6 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #18 Skrevet 18. september 2013 Jeg gjør det ikke, og ingen jeg kjenner heller, som jeg kommer på.. Anonymous poster hash: e75de...156
Version 2.0 Skrevet 18. september 2013 #19 Skrevet 18. september 2013 Jeg epilerer. Går ca 2 uker mellom hver gang. Har fra før av mørke hår, så det var ikke særlig pent. De kommer jo ut igjen relativt raskt, men det gjør ikke noe for min del da de knapt er synlige når de er så korte, og de er heller ikke stikkende. Jeg har noen venninner som barberer de, men det kunne ikke jeg gjort. Da vet jeg at de blir harde og mer stikkende. Har for øvrig også venninner som ikke gjør noe som helst. Man trenger jo ikke fjerne dersom man bare har litt lyse fjær. 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #20 Skrevet 19. september 2013 Takk for opplysende svar! Mine er mørk blonde, ganske tynne. Ikke noe unormalt med dem, men det hadde vært enda bedre om de var helt lyse, Kanskje jeg prøver å fjerne en gang med voks eller bleking. Epilator kjentes som et torturredskap den gangen jeg forsøkte, men de har kanskje blitt bedre med årene... (Det var en ganneldags epilator med en slags spiralformet metallfjær som vibrerte). Barberer heller ikke lårene til vanlig, da jeg har lite hår der. Av og til sveiper jeg over dem også, men det er så mye styr.Anonymous poster hash: fa266...b9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå