Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle prøvere :)

Går og venter på brev fra sykehuset i Trondheim med info om første time til prøverør. Har tidligere fått brev med infoark jeg skulle returnere og div. info om sædprøve o.l. Ble henvist dit av gynekologen min for 4-5 mnd siden og jeg er veeeldig utålmodig på neste brev :):)

Det jeg lurer på er om jeg kan sende sykehuset en e-post og høre hvor lang ventetid eg kan beregne, eller bør jeg helst ringe? Jeg et svært lite glad i å snakke på tlf. med fremmede og sliter veldig med å ordlegge meg rett når heg er nervøs.. Håper noen kan komme med inspill! :) noen som vet hvor lang ventetid det bruker å være på dette sykehuset?

Anonymous poster hash: 66b2a...8a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler å ringe, det er kommunikasjonsformen de foretrekker, og den beste måten å få svar på. Jeg har også klart å snakke meg frem i køen flere ganger ved utredning og prøverør i det offentlige, så jeg har veldig god erfaring med å ta opp telefonen og være hyggelig og takknemlig.

I perioden framover må du ha en del telefonkontakt og muntlig kommunikasjon med dem uansett, så det er like greit å komme i gang :)

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Jeg fikk faktisk brev i dag!! :-D skal inn om to uker.. Spent og redd på samme tid!!

Er det noen forberedelser jeg bør gjøre før jeg reiser opp? Bør jeg shave meg nedentil o.l?

Tar gjerne imot tips :):)

Skrevet

Det kommer an på hva slags time det er. Endelig henvisning som skal gjøres klar kanskje? Sannsynligvis er det spermprøve for mannen og gu for deg, samt noen blodprøver og spørsmål.

Skrevet

Var der oppe denne uka til forsøk (tredje gang) - og vil bare si lykke til! :) De er veldig koselige der, og det å ringe til dem er virkelig ikke noe problem. Har snev av "telefonskrekk" selv, men de er tydeligvis vant til alle slags diffuse og hormonelle henvendelser! :fnise:

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Jeg fikk faktisk brev i dag!! :-D skal inn om to uker.. Spent og redd på samme tid!!

Er det noen forberedelser jeg bør gjøre før jeg reiser opp? Bør jeg shave meg nedentil o.l?

Tar gjerne imot tips :):)

Vil bare si at du absolutt ikke trenger å barbere deg. Vær som vanlig, du.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...