AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Noen som har et sted å anbefale ? Anonymous poster hash: 68b41...b94
neon_sun Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Jeg husker ikke stedet jeg var på, men tok kontakt med Solvår Hegge (som virkelig er en gud når det gjelder bryn, men som desverre holder til i Oslo), hun anbefalte en dame hun hadde hatt på kurs hos seg. Jeg er fornøyd, og vet om flere som har vært fornøyd med henne; Aga Halvorsen. Mobil: 97711717 Så vidt jeg vet tatoverer hun på forskjellige salonger i bergensområdet, jeg fikk det gjort på en salong midt i sentrum.
kaktusfruen Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Jeg husker ikke stedet jeg var på, men tok kontakt med Solvår Hegge (som virkelig er en gud når det gjelder bryn, men som desverre holder til i Oslo), hun anbefalte en dame hun hadde hatt på kurs hos seg. Jeg er fornøyd, og vet om flere som har vært fornøyd med henne; Aga Halvorsen. Mobil: 97711717 Så vidt jeg vet tatoverer hun på forskjellige salonger i bergensområdet, jeg fikk det gjort på en salong midt i sentrum. Hun holder til i sentrum ja, hos kjerstis hudpleie. Har tatovert eyeliner hos henne, og hun er kjempe flink
neon_sun Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Hun reiser nok litt rundt, var ikke der jeg var. Vet at hun også er i knarvik. Behagelig og hyggelig dame
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå