Gjest Må ikke gå tom :o) Skrevet 27. april 2004 #1 Skrevet 27. april 2004 Ser at det mange steder nå begynner å bli tomt for en del bleiemerker og størrelser i butikkene. Er det mange som har hamstret bleier i det siste? Vurderer nå å kjøpe inn for en ukes forbruk.
Arwen Skrevet 27. april 2004 #2 Skrevet 27. april 2004 Hos Coop butikkene streiker de ikke, så regner med at du ikke trenger å hamstre.
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 27. april 2004 #4 Skrevet 27. april 2004 Vår tulle sluttet faktisk med bleien for tre dager siden!!!! Så vi slipper tenke på det lengre. Men tidligere handlet vi alltid inn et lager når mega hadde på tilbud!
birgitte242 Skrevet 27. april 2004 #5 Skrevet 27. april 2004 Vår tulle sluttet faktisk med bleien for tre dager siden!!!! Så vi slipper tenke på det lengre. Det gjorde minstemann her i huset også.. En utgift mindre!
Laina Skrevet 27. april 2004 #6 Skrevet 27. april 2004 Her har det vært tomt siden lørdag. Og vi er snart tom for bleier...
Snabelsnuppa Skrevet 28. april 2004 #7 Skrevet 28. april 2004 I følge Erna Solberg skal streiken stoppes dersom det går tomt for baby-produkter i butikkene. ]http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=225280 Dersom det allerede er skjedd, følger hun kanskje ikke godt nok med....? Men som nevnt her, så har fortsatt coop fulle hyller. Vi hamstret bleier før helga, men det er bare fordi det er langt til nærmeste Kiwi-butikk. Bleie-avtalen er gode greier! :-)
snexi Skrevet 28. april 2004 #8 Skrevet 28. april 2004 Er så heldig å bo på Vestlandet, og vi er ikke rammet av streiken ennu :-?
majan Skrevet 28. april 2004 #9 Skrevet 28. april 2004 trøster meg med at jeg bare bor 1 time fra Svinesund jeg så hvis det blir helt krise kjører jeg meg en liten tur til Sverige :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå