Jens Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Da har vår Bichon Havanaise på 14 mnd fått sin første løpetid. Hun sover vanligvis rolig på kjøkkenet men i natt hylte hun og laget så mye leven at jeg måtte ta henne inn på soverommet mitt for å ikke vekke hele huset. Hun vandret rastløs rundt store deler av natten og ingen fikk noe særlig søvn. Er dette normalt, og hva kan vi gjøre?? Hvor lenge vil denne oppførselen vare?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Uff, stakkars liten.. Hun skjønner nok ikke helt hva som skjer også kan det jo være vondt for henne også. Anonymous poster hash: 51020...639
Jens Skrevet 18. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2013 men, var det dumt av oss å ta henne inn på rommet vårt? Nå vil hun kanskje fortstette å hyle for å få bli hentet inn til oss? Eller kan det være hun er roligere inatt?(håpe, håpe)....
Portvinpiken Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Selvfølgelig er det ikke dumt å ta henne inn på soverommet. Det er det gode, trygge "foreldre/flokkledere" gjør.
Enilorac Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Min her på 8 mnd har også akkurat startet først løpetid, jg synes ikke det er noe stas. Tisser inne igjen og våkner om natten/kjempetidlig og piper og hyler som din, så jg kjente meg igjen. I og med at verken din eller min har gjort dette før er det nok løpetiden ja, så det går over Min har alltid kost seg i stua stille heeelt til jeg kommer ned, kunne til og med dusje og kose meg før jg kom ned før, men nå er det løpetid og litt mer styr. Når hun ikke stopper å pipe går jeg bare en rask snuse og tissetur når hun begynner sånn, rett inn, forteller hun at nå skal vi sove mer, koser litt med henne på gulvet til hun slapper av så får jeg somregel sove 2-3 timer til du kan jo prøve det. lykke til. la oss håpe ukene går fort.
Gjest Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Du burde kanskje vurdere å ofre noe vibrerende elektronikk på stakkaren, så hun får litt ro i sjelen? Elektrisk tannbørste eller vibrerende barberhøvel eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå