Gå til innhold

Skal du oppdatere til IOS 7 i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan slår du av appene? Jeg vil ikke ha alle oppe til å " svisje" bortover.. jeg har prøvd å finne ut av det, men er foreløpig forvirret.

Dobbelklikk på Hjem-tasten, skyv forhåndsvisningen opp.

Skrevet

Dobbelklikk på Hjem-tasten, skyv forhåndsvisningen opp.

Ahaa, tusen hjertelig! :)

Skrevet (endret)

Æææsj, google-boksen er jo borte-vekk i safari jo!!

Er det virkelig noen som bruker den standard nettleseren? Er jo helt grusomt treg.

Det jeg har mislikt med nye oppdateringen er at teksten ofte henger noe sinnsykt etter. Er også stygt at themet har blitt gjennomsiktig, ugh.

Puh, det krevde faktisk litt googling for å finne ut hvordan jeg skulle slå av apper. Trodde det var ikonet jeg skulle "svisje" vekk, men så var det jammen forhåndsvisningen.(Og enda prøver man å si at Apple har intuitive dingser???)

Men bortsett fra det estetiske, så liker jeg oppdateringen godt så langt.

Syntes iPhone er svært intuitivt jeg, skjønte med en gang hvordan jeg skulle gjøre det. :ler:

Er jo helt standard på f.eks. google touchprogrammer at man drar noe motsatt vei for å lukke det!

Endret av miramis
Skrevet

Den er superkjapp i forhold til mye annet, spesielt til KG-forumbruk :)

Skrevet

Herregud jeg blir sprø! Etter oppdateringen klarer hverken pad eller mobil å bruke mange av programmene... De går bare tilbake til Hjem eller henger seg opp helt...

Anonymous poster hash: 05bfb...157

Skrevet

Oppdaterte igjen jeg. Noen andre som også har gjort det?

Skrevet

Oppdaterte igjen jeg. Noen andre som også har gjort det?

Jepp, jeg. Siden det var en sikkerhetsoppdatering først og fremst så fant jeg det klokt å gjøre det. Men synes telefonen er blitt tregere i avtrekket etter den første oppdateringen. Muligens ikke så rart siden jeg har iPhone 4. Det var jo den eldste modellen som kunne takle oppdateringen.

Spørs om det ikke går mot en ny "oppgradering" til 5S når den slippes på markedet. ;)

Skrevet

Vil dere anbefale å oppdatere til ios 7?

Anonymous poster hash: bf19e...cb2
Skrevet

JEG HATER iOS 7!!! Det ser ut som et barn har designet denne updaten! Alt ser rart ut, og den spiser batteriet mitt!

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Animula
Skrevet (endret)

Det er noen ting jeg ikke skjønner, hvorfor går det ikke an å spille musikk samtidig som man bruker Safari mer?

Og så finner jeg ikkeprivat nettbruk under innstillinger lenger, forstår ikke hvor det har blitt av den?

Mulig jeg er sløv og dum, men dette irriterer meg så blir glad om noen har noen svar.

Endret av Farnesina
Skrevet

Er skuffet.....fargene er grell......

Må man virkelig lese meldinger med hvis skrift på grønn bunn? Kan man ikke endre det? Synes det er vanskelige å se sånn generelt......og gul skrift på hvitt i påminnelser.....nei, jeg er skuffet.

Jeg savner å se dato på låst skjerm, men det er kanskje en innstilling jeg kan endre?

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Fikk det ikke til på Iphonen min jeg :( Så får ikke brukt instagram eller andre apper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...