Gå til innhold

Skal du oppdatere til IOS 7 i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare jeg som ikke finner lommelyktappen?

Skrevet

bare jeg som ikke finner lommelyktappen?

Dra fingeren opp fra helt neders på skjermen (samme som varslingsenteret du drar ned fra toppen, bare dra fra bunnen).

Jeg er også fornøyd, det eneste jeg vil pirke på er at når man åpner mapper med apps vises bare ni stykker per side. Man må altså bla i mappene om man vil se alle. Synes det er mer oversiktlig å kunne se alle appene i mappa med en gang når man åpner den.

Skrevet

Er dere fornøyde da folkens?

Fascinerende at man endelig har dynamiske bakgrunner... Stillbildene går jo greit som bakgrunn på hjemskjerm for ikonene får jo fargene fra bakgrunnen. Misliker litt å måtte slå inn kode hver eneste gang jeg slår på mobilen, men blir vel vant til det og. Liker også å kunne blokkere telefonnumre...hadde TrueCall appen og la til et nummer der som ble blokkert med den, fjernet appen og i blokkeringslisten på phonen fikk jeg alle de numrene som var blokkert med TrueCall... O_o

Sånn generelt, vil jeg vel kanskje si at jeg er sånn nogenlunde fornøyd.

Skrevet

Fascinerende at man endelig har dynamiske bakgrunner... Stillbildene går jo greit som bakgrunn på hjemskjerm for ikonene får jo fargene fra bakgrunnen. Misliker litt å måtte slå inn kode hver eneste gang jeg slår på mobilen, men blir vel vant til det og. Liker også å kunne blokkere telefonnumre...hadde TrueCall appen og la til et nummer der som ble blokkert med den, fjernet appen og i blokkeringslisten på phonen fikk jeg alle de numrene som var blokkert med TrueCall... O_o

Sånn generelt, vil jeg vel kanskje si at jeg er sånn nogenlunde fornøyd.

Du kan slå av kodekravet i innstillinger.
  • Liker 3
Skrevet

Åå, jeg er ikke så fornøyd med oppdateringen.. Batteriet på telefonen min blir mye fortere utladet nå. Og jeg synes det er litt vanskelig å surfe på internett, og jeg har plutselig alle facebook-kontaktene mine i kontakt-listen. Liker det ikke.

• Liker 2
Skrevet

Åå, jeg er ikke så fornøyd med oppdateringen.. Batteriet på telefonen min blir mye fortere utladet nå. Og jeg synes det er litt vanskelig å surfe på internett, og jeg har plutselig alle facebook-kontaktene mine i kontakt-listen. Liker det ikke.

Jeg la merke til at batteritiden gikk litt fortere ned jeg også, så jeg kom over DENNE siden med noen ting som kan hjelpe i IOS 7 for å bedre batteritiden :)

Anonymous poster hash: 545f7...816

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ipadden har blitt grusomt treg! Både til å oppfatte hva jeg skriver, men også å laste inn nye nettsider og ihvertfall til å bytte mellom programmer...

Anonymous poster hash: 05bfb...157

• Liker 3
Skrevet

Jeg lurer virkelig på hva som er hensikten med å legge ut så detaljert info om hvordan man bryter seg inn i telefonen er? Det burde holdt i massevis å påpeke at der ER et sikkerhetshull.

Hva angår den andre linken så ville jeg blitt skikkelig forbauset om jeg med ett hadde fått SIRI på min iPhone 4. Det bør være ganske innlysende for de fleste at de eldre modellene ikke støtter alle finessene i oppdateringen.

Er imidlertid litt spent på det med batterilevetid jeg også, og jeg synes definitivt ikke de nye mappene var noen estetisk nytelse. Alt for skrikende farger etter min smak.

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer virkelig på hva som er hensikten med å legge ut så detaljert info om hvordan man bryter seg inn i telefonen er? Det burde holdt i massevis å påpeke at der ER et sikkerhetshull.

Hva angår den andre linken så ville jeg blitt skikkelig forbauset om jeg med ett hadde fått SIRI på min iPhone 4. Det bør være ganske innlysende for de fleste at de eldre modellene ikke støtter alle finessene i oppdateringen.

Er imidlertid litt spent på det med batterilevetid jeg også, og jeg synes definitivt ikke de nye mappene var noen estetisk nytelse. Alt for skrikende farger etter min smak.

Jeg bare linka noen artikler jeg fant. Har ikke iPhone eller noe slikt.

Skrevet (endret)

Jeg la merke til at batteritiden gikk litt fortere ned jeg også, så jeg kom over DENNE siden med noen ting som kan hjelpe i IOS 7 for å bedre batteritiden :)

Anonymous poster hash: 545f7...816

Takk, skal prøve tipsene der :)

Endret av Aoki
Skrevet

Puh, det krevde faktisk litt googling for å finne ut hvordan jeg skulle slå av apper. Trodde det var ikonet jeg skulle "svisje" vekk, men så var det jammen forhåndsvisningen.(Og enda prøver man å si at Apple har intuitive dingser???)

Men bortsett fra det estetiske, så liker jeg oppdateringen godt så langt.

Skrevet (endret)

Tar nok litt tid før jeg blir vant med denne oppdateringen her. Ikke helt fornøyd med fargevalget, særlig i mapper og på meldinger. :sukk: Men bortsett fra det er jeg fornøyd :)

Endret av Rhyth
Skrevet

Meldingsfargene var skikkelig grelle (kanskje de er litt androidinspirert?) men de er kanskje litt lettere å lese enn før?

Ellers var det nå ikke noe særlig revolusjonerende. Håper bare den ikke bruker ENDA mer batteri (iPhone5...vurderer å kjøpe sånn nødlader til den, eller ha med lader overalt...)

Skrevet

min iphone 4 har blitt så treg! Når jeg skriver, så tar det noen sekunder før det jeg har skrevet dukker opp,

Fler som opplever dette?

Anonymous poster hash: bf19e...cb2
  • Liker 2
Skrevet

Æææsj, google-boksen er jo borte-vekk i safari jo!!

Skrevet

Æææsj, google-boksen er jo borte-vekk i safari jo!!

Du kan søke i adressefeltetet nå.

Skrevet

Du kan søke i adressefeltetet nå.

Ah, takk! :)

Skrevet

Puh, det krevde faktisk litt googling for å finne ut hvordan jeg skulle slå av apper. Trodde det var ikonet jeg skulle "svisje" vekk, men så var det jammen forhåndsvisningen.(Og enda prøver man å si at Apple har intuitive dingser???)

Men bortsett fra det estetiske, så liker jeg oppdateringen godt så langt.

Hvordan slår du av appene? Jeg vil ikke ha alle oppe til å " svisje" bortover.. jeg har prøvd å finne ut av det, men er foreløpig forvirret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...