Gå til innhold

Skal du oppdatere til IOS 7 i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld kommer operativsystemet IOS 7 til Norge, og jeg lurer egentlig bare på hvor mange her inne som kommer til å oppdatere sin Iphone eller Ipad?

Jeg er ganske fornøyd med operativsystemet som det er på min Iphone 5, men synes jo det ser spennende ut med noe nytt.

Er det noe man kanskje bør være klar over før man laster ned? Forsvinner bilder og slikt, eller eventuelt Apper man har på det gamle når man laster ned den nye? Vil det påvirke batteritiden på noen måte?

Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg tar sikkerhetskopi og slikt, så tenkte å spør her først :)

Skal du oppdatere i kveld når den kommer ut?

Anonymous poster hash: 545f7...816
Skrevet

JAAA! Gleder meg skikkelig, hehe.

Du burde ta en sikkerhetskopi først ja, for å være sikker på at du ikke mister noe.

Det kan du gjøre enten via iTunes på pcen, eller via icloud på iphonen/ipaden.

På telefonen/ipaden går du inn på innstillinger --> Icloud --> Lagre og Kopiere --> Hak ut: Icloud sikkerhetskopi. Og etter du har gjort det, får du et valg til under, hvor det står: Sikkerhetskopier nå.

Via iTunes, er det vel bare å koble den til pcen, og gå inn på min iphone/ipad, så tror jeg det skal stå ganske klart hvor du skal trykke for å sikkerhetskopiere.

Synes det ser utrolig fint ut, og så blir jo det en del nye kjekke funksjoner, som ny hurtigmeny, varslingssenter, bedre multitasking og bedre kameraapp! Det er ihvertfall de tingene jeg gleder meg mest til.

• Liker 1
Skrevet

Skal oppdatere, men ikke i kveld. Er på tur og venter til jeg er hjemme igjen så jeg får tatt backup av dingsene. Har aldri hatt problemer ved tidligere oppdateringer, men skjer det noe så er det garantert den ene gangen man ikke har tatt backup.

Skrevet

Tenker jeg vil oppdatere :D Har 4s og syns iOs7 ser bra ut sammenlignet med iOs 6(og noe mer..)..
Regner med at resten av Norge også skal laste ned, får håpe det ikke kræsjer i servere eller hva enn:P

Skrevet

20 min igjen :) JAAAA, jeg skal ha iOS7! Spennende :)

Skrevet

TS her, takk for svar :) Jeg gleder meg veldig også, og jeg har nettopp tatt en sikkerhetskopi av mobilen.

Trodde IOS 7 skulle være tilgjengelig klokken 19 norsk tid? Jeg får ikke opp noe ennå.. Trodde kanskje den ville dukke opp i App-store som en oppdatering, men der skjer det lite.

Noen som har fått den?

Skrevet

Så skjønne vi er som venter spent :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Den dukket opp for meg på mobilen. Gå inn på innstillinger, generelt og oppdatering så søker den det opp. Laster ned nå :)

Skrevet

den dukket opp hos søstra mi :)

Anonymous poster hash: 109d6...343
  • Liker 1
Skrevet

Min kom klokken 19:00 :-) Men står enda å installerer.

Skrevet

Æsj, jeg har en iPhone 3GS og det er visst for gammelt.

Anonymous poster hash: 01ade...c3d
Skrevet

TS her, NÅ OPPDATERER JEG OGSÅ :danse:

Venter i spenning..

Skrevet

Hmm, oppdateringen dukker opp på telefonen, men ikke når jeg kobler den til iTunes... Snufs, hvorfor har jeg ikke wifi hjemme...

Anonymous poster hash: 94b40...56d
Skrevet

Jeg søker etter den nye iOS'en,men får opp meldingen " det oppsto en feil under søk etter programvareoppdatering". Andre som får det?

:(

Skrevet

hei. jeg har et digert problem. jeg prøver å laste ned den nye oppdateringen på ipad 3en min, men da kommer det bare opp feilmelding om at det ikke kunne lastes ned. jeg har godt med internett tilgang.

Skrevet

Fikk flere feilmeldinger her tidligere, men nå har den stått og lastet i halvannen time uten feilmelding, så det er bare å prøve igjen :-)

ps: får den heller ikke opp på macen, kun på telefonen.

Anonymous poster hash: 0462c...fb8
Skrevet

hei. jeg har et digert problem. jeg prøver å laste ned den nye oppdateringen på ipad 3en min, men da kommer det bare opp feilmelding om at det ikke kunne lastes ned. jeg har godt med internett tilgang.

kan det være at du har for lite plass? søstra mi måtte ha 2,9 gb ledig.

Anonymous poster hash: 109d6...343

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...