Gå til innhold

Kjøp fra nettbutikk - altfor lav pris på ordrebekreftelsen

Anbefalte innlegg

Gjest tuppesjura
Skrevet

Jeg har kjøpt et møbel fra en nettbutkk. Ordinær pris er 11999kr, mens det var satt ned til 8999kr. På ordrebekreftelsen står det 6749,44kr. Jeg skulle også trekkes halvparten av beløpet nå, og halvparten noen dager før levering. Jeg er trukket halvparten av 6749,44kr.

Glad og fornøyd om jeg slipper unna med nesten halve prisen av ordinær pris istedet for 25%, men de kommer vel sikkert tilbake på dette. Kan de gjøre noe med det når det er de som har sendt ut og trukket feil??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan de. Men dersom de har levert møbelet uten å si noe på det så har de større problemer.

Anonymous poster hash: a224c...046
Gjest tuppesjura
Skrevet

Det kom ny ordrebekreftelse nå, men det er fortsatt ikke trukket riktig beløp. Blir spennende å se om de får rettet opp i det....

Skrevet

De har glemt å legge til moms i prisen.

eller

Varen har gått ytterlige ned i pris.

Anonymous poster hash: a5963...06a

Gjest tuppesjura
Skrevet

Nei, momsen var lagt til, og varen var ikke gått ytterligere ned i pris. Fikk en ny ordrebekreftelse med riktig beløp, men det er fortsatt ikke trukket riktig beløp på banken.

Skrevet

Nei, momsen var lagt til, og varen var ikke gått ytterligere ned i pris. Fikk en ny ordrebekreftelse med riktig beløp, men det er fortsatt ikke trukket riktig beløp på banken.

Beløpet du har blitt trukket ifra er UTEN moms. Regn ut selv.

• Liker 2
Gjest tuppesjura
Skrevet

Beløpet du har blitt trukket ifra er UTEN moms. Regn ut selv.

Nei, det stemmer ikke. Da skulle det vært 7199,40 kr, ikke 6749,44kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...