Gå til innhold

sko til skinny jeans

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunn av min uproposjonale kroppsfigur er det kun skinny jeans jeg kommmer meg inn i av bukser. Men syns det er vanskelig å finne sko som passer. Har også veldig tynne ankler, og da ser skoen veldig stor ut.

Andre med samme problemer, eller har som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har str 41 i sko, så det sier seg selv at skoen ser stor ut. Jeg velger mye sko med mellomstor hæl (og mellomhøy), og liker "mary janes", altså sko med stropp over foten, litt detaljer som gjør at skoen ikke blir en lang greie, men som bryter litt opp.

Jeg synes også at ankelstøvletter med mellomhøy hæl gjør seg veldig godt på min fot, for å gjøre den mer feminin. Jeg unngår helt flate ballerinasko, men mindre jeg har en lang bootcut bukse på meg.

Anonymous poster hash: 4dcb6...554
Skrevet

Prøver selv å unngå helt flate ballerinasko, da ser føttene mine ut som padder.

Har helt normal str 38, men leggene og anklene er veldig smale i forhold til resten :fnise:

Skrevet

Med størrelse 38 er nok dette mest psykisk.

Jeg bruker mye skinny jeans, og synes det meste av sko passer. Pumps, ballerinas, høye og lave ankelstøvletter.

Skrevet

Jeg har samme problem - tynne ankler og str 41 i sko. Skulle ønsket meg andre gener og blitt født på nytt.

Ankelstøvletter (evt med høye, litt tykke leggstrømper bår det blir kalbdere) er en løsning. Ellers er sko med litt hæl flatterende (men ikke for mye,mda jeg er 174 høy fra før)

Jeg liker å gå med høye støvletter om vinteren. Ofte kan det imidlertid være et problem å finne støvletter som er smale nok i leggen.

Vanlige, flate sko, joggesko m.m ser helt retarded ut på meg med skinny jeans. Man ser ikke alt for bare sko. Ballerinasko og sandaler kan gå.

Anonymous poster hash: 851b4...eb9

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Det eneste som passer til skinnyjeans, er støvletter. Ballerinasko og andre sko uten heler, får beina til å se ut som golfkøller. Spesielt dersom du er skinny.

Ankelboots bryter opp lengden på foten, lærte jeg i dag, og dette gjør at det ser lite fint ut.

Skrevet

Det eneste som passer til skinnyjeans, er støvletter. Ballerinasko og andre sko uten heler, får beina til å se ut som golfkøller. Spesielt dersom du er skinny.

Ankelboots bryter opp lengden på foten, lærte jeg i dag, og dette gjør at det ser lite fint ut.

Om ankelboots bryter opp lengden på foten, skulle man tro ikke føttene så så lange ut, og at man dermed kunne bruke skinny jeans til ankelboots (og selvsagt høye støvletter).

Anonymous poster hash: 851b4...eb9

Skrevet

Van's får føttene til å se mindre ut etter min erfaring. Samme med sko lik lave converse, altså som har lissing som ikke når helt opp til framsiden av ankelen. Wedges hjelper også en del på.

^ alt er for å få føttene til å se mindre ut, kan ikke løse det andre problemet. :P

Selv liker jeg godt Dr. Martens og ugg's til skinnies, helst ikke åpne sko.

Skrevet

Jeg er gutt, men hender at jeg kjører svarte skinny jeans og boots altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...