Gå til innhold

Spontan abort eller truende abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut jeg var gravid på lørdag, og har i en stund vært plaget med magesmerter i graviditeten. I går på jobb fikk jeg vonde smerter, og jeg kjente bare hvordan blodet rant. Fortet meg inn på do, og der var en god del frisk blod, og jeg var sikker på at no var det over. Men jeg har ikke blødd noe i natt, og det var ikke noe friskt blod på papiret i dag. Heller ingen klumper har kommet ut. Bare frisk blod, og minimalt med slim. Kan det være at der fortsatt er noe inn i magen min? Er vell 7-8 svangerskapsuker på vei.. Valgte å holde senga i dag og inntok trippel dose folat før jeg la meg.

Anonymous poster hash: d562d...c9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en SA i uke 7 og da hadde jeg rier og en klump (fosteret) kom ut. Siden ingem klump eller klumper (ikke alltid at det er en hel klump) har kommet ut hos deg så kan det være en missed abortion, altså at fosteret er dødt men kroppen klarte ikke å få ut fosteret. Eller en truende abort. Dra til legen for er det en MA så må du få ut fosteret.

Håper på det beste! :hug:

Skrevet

Jeg har hatt en SA i uke 7 og da hadde jeg rier og en klump (fosteret) kom ut. Siden ingem klump eller klumper (ikke alltid at det er en hel klump) har kommet ut hos deg så kan det være en missed abortion, altså at fosteret er dødt men kroppen klarte ikke å få ut fosteret. Eller en truende abort. Dra til legen for er det en MA så må du få ut fosteret.

Håper på det beste! :hug:

På ultralyd i dag. Alt sto fint til med den lille, og alt var slik det skulle. Et fint lite bankende hjerte. 8+1 på vei. Lykkefølelse

Anonymous poster hash: d562d...c9a

• Liker 5
Skrevet

Yay så bra!! :strix: Gratulerer med baby ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...