Gå til innhold

Tiara!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!

Bryllupet nærmer seg med stormskritt og jeg har ennå ikke funnet en tiara!! :o

Noen som vet om bra sider med tiaraer (norske, for å være sikker på at de når frem...)????

1000 takk på forhånd!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.lisenett.no

www.christiane.no

www.brudekjoleformidlingen.no

Skrevet

Sjøl har jeg bestilt fra www.tiaratown.com og det tok, fra jeg trykka "send" på bestillinga til jeg faktisk hadde min i hus knapt halvannen uke!! Suuuper service også er dem relativt billig der!! Jeg er iallefall ûberfornøyd :) (dem sendte pakken som "GIFT" så jeg slapp å betale toll!!! KNALL! :) )

Skrevet

Jeg bestilte også fra tiaratown og den var hos meg også på omtrent en og en halv uke! Godt innpakket også.

Klarte ikke å legge inn link til bildet men den ligger på www.tiaratown.com under crystal-tiaras, side 7 og nr r58 :)

Er det noen som har peiling som orker å sende meg en pm om hvordan en legger inn linker og bilder etc?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Nå vet ikke jeg hvor i landet du bor, men hos Brudekjolen i Øvre Slottsgate i Oslo kjøpte jeg min. Synes ikke tiaraene var så dyre der iforhold til andre steder jeg har sett.

Hos Unik var det bare tiaraer som kostet 1800 kroner. Det synes ihvertfall jeg var altfor mye.

Selv fant jeg en fin hos Brudekjolen med tre hvite roser på. Betalte 850 kroner. Og jeg gleder meg sånn til jeg kan bruke den.

Skrevet
Klarte ikke å legge inn link til bildet men den ligger på www.tiaratown.com under crystal-tiaras' date=' side 7 og nr r58 :)[/quote']

Er det denne du har?

Skrevet

Jaaa, den er det! Tusen takk :oops:

Skrevet

Tusen millioner takk for svar!!!!!

Har ikkke bestemt meg ennå...men absolutt mange potensielle!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...