Gjest RompeRusk Skrevet 21. september 2013 #21 Skrevet 21. september 2013 Eh.. Hvem av dem er Bård og hvem er Vegard..? Jeg syns han mørke er den kjekkeste! de hadde visstnok en huskeregel når de var yngre: Vegar negar 5
Gjest Wanderlust Skrevet 22. september 2013 #23 Skrevet 22. september 2013 OMG har du møtt dem?! :O Ja. Jeg var ti år gammel og hadde nettopp sett dem på scenen. Moren min og jeg så tilfeldigvis at de bodde på samme hotell som oss, så jeg brukte en helt ettermiddag på å lete etter dem. Fant dem i en heis og var fullstendig lamslått. Turte å be om autografer og de var utrolig snille mot meg Tenk at det er så lenge siden...
Vulpes Skrevet 22. september 2013 #24 Skrevet 22. september 2013 Før syntes jeg Vegard var kjekkest, nå liker jeg Bård best. Konklusjonen er vel egentlig at jeg hadde takket ja til begge to, uten større problemer...
Gjest Elseby13 Skrevet 22. september 2013 #25 Skrevet 22. september 2013 De har også en tredje bror. Lurer på hvordan han ser ut?
Lúthien Tinúviel Skrevet 22. september 2013 #27 Skrevet 22. september 2013 Ja takk begge deler! Men holder en knapp på Vegard.
Gjest Blondie65 Skrevet 22. september 2013 #30 Skrevet 22. september 2013 (endret) OMG har du møtt dem?! :O Jeg har også møtt dem :glise: Vegard, helt klart. Både personlighet og utseende. (Har vært så heldig å arbeide med dem og snakke med dem før showet deres. Vegard er den sosiale og pratsomme ... Savner den tiden der gitt ...) Endret 22. september 2013 av Blondie65
Leifern Skrevet 22. september 2013 #31 Skrevet 22. september 2013 De har også en tredje bror. Lurer på hvordan han ser ut? 2
Rainbow Skrevet 22. september 2013 #32 Skrevet 22. september 2013 De har også en tredje bror. Lurer på hvordan han ser ut? Han ligner ikke. Han har noen bilder av seg på Twitter. Bjarte Ylvisåker.
Cookiemonster Skrevet 22. september 2013 #33 Skrevet 22. september 2013 I grunn syns jeg Vegard er den kjekkeste utseendemessig. Men etter jeg møtte de i ett after-party etter ett show så syns jeg Bård var den hyggeligste av de.. Mulig Vegard hadde en dårlig dag?? Anyway, så syns jeg Vegard er den peneste av de. 1
Gjest Elseby13 Skrevet 22. september 2013 #34 Skrevet 22. september 2013 Han ligner ikke. Han har noen bilder av seg på Twitter. Bjarte Ylvisåker. Åååå.. Han er bare en liten unge. Jeg så for meg en på samme alder som de to andre...
Rainbow Skrevet 22. september 2013 #35 Skrevet 22. september 2013 Åååå.. Han er bare en liten unge. Jeg så for meg en på samme alder som de to andre... Han er skikkelig attpåklatt. Tror han er 23 eller noe. Han er helikopterpilot i USA.
Granneman82 Skrevet 29. september 2013 #36 Skrevet 29. september 2013 Advarsel! En utrolig hjernedød tråd... Men jeg er litt nysgjerrig av meg... Selv har jeg alltid falt for den gutten alle andre syntes er kjekk. Dessverre må jeg vel skrive, siden jeg alltid fikk stor konkurranse... Men det virker som om jeg er alene om å syntes Vegard er den kjekkeste av de brødrene. Hva skjedde? Hvem syntes du er den kjekkeste? Anonymous poster hash: 93b81...820 Jeg liker Bård best .........tror jeg da........Vegard er jo også ganske så fin .........blah.....nå må de to der se til å slutte å gå rundt å være så kjekke........ 1
miramis Skrevet 2. oktober 2013 #37 Skrevet 2. oktober 2013 OMG har du møtt dem?! :O Ser Vegard flere ganger i uken jeg, men nå skal visst han flytte. Aldri giddet å hilse, hadde vært pinlig + hadde ikke fått noe særlig ut av det. Bård er helt klart finest! Er ikke noe spørsmål engang.
Helena83 Skrevet 17. oktober 2013 #38 Skrevet 17. oktober 2013 Synes de er kjekke på hver sin måte jeg, har sett Bård på ordentlig en gang i Bergen sentrum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå