AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Det er noen måneder siden det ble slutt med eksen, og jeg har fremdeles noen av tingene hans. Jeg sa i fra at jeg hadde de, men han kunne ikke hente da. Jeg sa derfor i fra at han fikk gi en lyd når det passet. Men han har enda ikke gitt lyd... Skal jeg spørre igjen? Det er fine ting. Det er for eksempel en skjorte, en genser, slalombriller. Ikke så veldige billige ting. Anonymous poster hash: dfe74...2ca
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 ville sendt en melding , jeg har ikke mulighet til å ha dine ting i min leilighet,du må hente det dine innen 2 uker ellers kaster jeg de. Anonymous poster hash: a6a7e...248 7
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Mange gidder ikke å hente ting de har hos eksen, selv om de kanskje er dyre. Bare si at du ikke kan ha ting liggende, så hvis han ikke henter de, gir du bort. Anonymous poster hash: aef3c...45d 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Hva med å kontakte foreldrene? Anonymous poster hash: 4bfb3...699
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Kan du ikke sende det i posten eller noe?Anonymous poster hash: ef7e8...9c2 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Kan du ikke sende det i posten eller noe? Det vil jo sikkert bli nokså dyrt. Kanskje han har skiftet nr, så han ikke får lest sms f.eks. D a er det bedre å ringe. Kanskje han ikke leser meldinger på Facebook heller. Jeg ville kontaktet han på chatten der, og skrevet at hvis han ikke henter tingene sine snart, blir de gitt bort. Anonymous poster hash: aef3c...45d
Gjest småhjerte Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 Om han bor i nærheten/du skal i nærheten av der han bor en dag, så kan du jo legge en pose med hans ting utenfor døren hans eller ringe på å gi det. Du kan jo ikke ha fjas rundt om hos deg, som ikke er ditt. Huset/leiligheten din er jo ikke en oppbevarings plass for andres saker. Eller så får du sende en mld "Nå er det en god stund siden jeg ba deg hente tingene dine. Jeg vil ikke ha andres fjas/rot/ting/saker rundt om i leiligheten min. Så jeg gir vekk/kaster tingene dine om du ikke kommer å henter det snart". 2
Gjest Heartbeat Skrevet 18. september 2013 #9 Skrevet 18. september 2013 Gi han en uke på å hente den, ellers hiver du det eller setter det utfor hos han! Merkelig at menn aldri henter tingene sine. Har selv slitt med det og en gang gav jeg bort et seilbrett for det ble aldri hentet 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #10 Skrevet 18. september 2013 Gi det til Fretex, da går de i alle fall til en god sak! Anonymous poster hash: b5696...8eb 2
Wonders Skrevet 18. september 2013 #11 Skrevet 18. september 2013 sms; Hei jeg har lagt tingene dine ved postkassen i en bærepose. Kom å hent ! 1
irislily Skrevet 18. september 2013 #12 Skrevet 18. september 2013 Eksen nektet å hente tingene sine hos meg og (Tv, PS3, klær osv) Han tok heller ikke telefonen da jeg ringte eller noe, så jeg la det bare utenfor ytterdøren. Er ikke mine ting, og jeg sa jeg skulle komme å levere det.
Gjest Eurodice Skrevet 18. september 2013 #13 Skrevet 18. september 2013 Hva med å kontakte foreldrene? Anonymous poster hash: 4bfb3...699 Dette forslaget har jeg sett flere ganger. Jeg synes det er utidig. Hvorfor skal foreldre blandes inn? Hvis de ikke har vært direkte pådrivere til et brudd mellom de unge, må de holdes utenfor dette. 3
happiest Skrevet 18. september 2013 #14 Skrevet 18. september 2013 Dette forslaget har jeg sett flere ganger. Jeg synes det er utidig. Hvorfor skal foreldre blandes inn? Hvis de ikke har vært direkte pådrivere til et brudd mellom de unge, må de holdes utenfor dette. Jeg er helt enig med deg, med mindre det er noen veldige dyre ting som tv, pc etc. Men det kan sikkert være lurt å sende en til mld/skrive på facebook. Kan hende han har glemt det. Dumt å gi det bort, og få trøbbel etterpå.
Anciol Skrevet 18. september 2013 #15 Skrevet 18. september 2013 Gi det til Fretex:)! Så kommer det andre til gode:)
Gjest Wanderlust Skrevet 18. september 2013 #16 Skrevet 18. september 2013 Kan hende han bare har glemt det, så er vel bare å spørre igjen. Selv kom jeg på at jeg har et par greier hos eksen nå på grunn av denne tråden
Cata Skrevet 18. september 2013 #17 Skrevet 18. september 2013 Hvis det ikke er voldsomt store ting, så spander på ham en Norgespakke og send det i posten. Evt. pakk det og send det i postoppkrav
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #18 Skrevet 18. september 2013 Ts her vi bor i samme by, og bare 10-15min unna hverandre...så burde jo ikke vært noe problem for han å komme å hente Anonymous poster hash: dfe74...2ca
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #19 Skrevet 19. september 2013 Ts her vi bor i samme by, og bare 10-15min unna hverandre...så burde jo ikke vært noe problem for han å komme å hente Anonymous poster hash: dfe74...2ca Da har han ingen unnskyldning til å ikke ha muligheten til å hente de over helga feks. Blir det ikke hentet så kast de eller gi det til en bruktbutikk. Anonymous poster hash: a6a7e...248
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2013 #20 Skrevet 19. september 2013 Kommer ikke han og henter det så regn det som ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå