Rose Skrevet 11. juni 2002 #1 Skrevet 11. juni 2002 Heisann! Jeg har nylig oppdaget Cacas. De driver og selger alt mulig utstyr til kaker (former, stativer, glasurer, pynt etc.) og i går var jeg på mitt første men ikke siste kurs med dem. Gikk et såkalt basickurs, og det var så gøy! Lærte diverse sprøyteteknikker, så nå kan jeg til og med laget flotte roser ved hjelp av en kakesprøyte og riktig tut foruten ulike border, blonder og annet. Gleder meg til å lage bryllupskaken selv nå, skal på marsinpankurs der i morgen, og har allerede bestemt meg for å ta flere kurs. Og alle dere som søker etter kaketopper, de har en enormt utvalg der, selv fant jeg en nydelig en i helt hvitt med et dansende par. Kurslederen hadde laget den flotte kaka på forsiden av Familien i anledning bryllupet i Trondheim 24. mai som har vært omtalt her inne. Her kan dere lese mer: http://www.cacas.no/hoved.htm http://www.wedding.wilton.com/gki_wcd.htm (nei, jeg jobber ikke hos dem, er bare veldig begeistret : )
Sannasol Skrevet 12. juni 2002 #2 Skrevet 12. juni 2002 Hei! Cacas har veldig mye flott utstyr, det er jeg helt enig med deg i. Meeeen... jeg kjøpte litt sånn forskjellig (en startpakke), og det var jaggu ikke enkelt å få knota til noe selv. Skulle lage en bamsekake til min datters 5-års dag, og det gikk ikke før jeg hadde forsøkt 3 ganger. Enda ble den ikke så fin som bildet, langt ifra. Jeg bor nemlig på et sted der det ikke arrangeres kurs i dette og da er liksom hensikten borte (for meg iallefall). Men, du skal vel ikke lage alle kakene selv fordi tenker jeg. Er ikke disse kursene ganske dyre også forresten??? 12
Rose Skrevet 13. juni 2002 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2002 Hei! Det er nok kjekt å gå på kurset ja. I går var jeg på marsipankurs, og fikk laget de fantastiske blomstene! Jeg som ikke har talenter i det hele tatt når det gjelder tegning og forming! Synes heller ikke kursene er dyre, jeg betaler 1250 for tre kurs (en kveld per kurs).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå