AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Har den siste timen hatt 4 "rier"(?). Vet ikke hvordan en rie er, men dette var sånn vondt at jeg måtte legge meg ned i foster stilling, fant bevegelser som hjalp litt, det å ligge helt i ro "funket". Er dette et tegn på fødsel? Er 2 dager til termin, førstegangs fødende, og jeg kan ikke en drit om dette! Hva skal jeg legge merke til videre fremover, om dere mener dette er begynnelse på fødsel? Anonymous poster hash: cac15...958
TrickyCicci Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Det kan være start på fødsel, og det kan være at de tikke er det. Her fikk vi opplyst at vi skulle ringe føden dersom vi hadde hatt regelmessige rier (hvert 5-10min, hver rie varer ca 1min) i over en time, dersom vannet gikk, eller dersom man begynte å blø friskt. Men er du usikker er det bare å ringe føden, de er sikkert behjelpelige. Men på meg høres det ut som om det ikke er nødvendig enda (men vet jo ikke om det har utiklet seg i løpet av natta ). Så lenge du kjenner liv, og får sove, har du det sikkert best hjemme uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå