AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Forelskelse er noe av det verste jeg vet. er dødelig forelsket i ei dame men ser knapt til henne, tok ikke sjansene når jeg burde og biter av fingrene mine for det, søvnløse netter og tusenvis av drømmer om henne. jeg er utmattet og rett og slett lei. eneste jeg tenker på er henne og blir trist , før kriblet det i kroppen bare av og tenkte på henne og fikk blodet til og bruse. men nå bare depresjon, for ser henne aldri. vet bare hun er den RETTE. har aldri lyktes med mine forelskeler. ikke for jeg ikke ser bra ut. har et pent smil og sjarmerende øyer. er gutt på 20 år som er deprimert av kjærligheten. har ringt henne med skjult nr kun for og høre stemmen men legger på umiddelbart. det er bare noe med denne personen her som er så spesielt. alt med henne. Å HERREGUD når hun smilte til meg, kjente hele kroppen ristet. og hver gang jeg ser henne banker hjertet mitt knallhardt! det sies musikk er den beste terapi for sånn. men vær så snill og hjelp. skal jeg legge henne til på facebook? hun kjenner jo meg egentli ikke og jeg kjenner henne heller ikke, hun har ikke gitt meg navnet hennes, så blir det lizm rart da? hva hadde dere tenkt da? Anonymous poster hash: c8cfc...4dc
MajorasMaske Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 er gutt på 20 år som er deprimert av kjærligheten. har ringt henne med skjult nr kun for og høre stemmen men legger på umiddelbart.? Anonymous poster hash: c8cfc...4dc TS skjønte det ikke der og da, men fra den dag av, startet TS sitt nye liv som stalker.. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå