AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jeg og eksen min har felles venner. De fleste av disse felles vennene, var bare "mine" før jeg ble kjent med min eks. Jeg har fått beskjed av eksen at jeg ikke får være med hans venner lenger, siden det er slutt mellom oss. Men han selv synes det er helt greit at han er med mine... Er ikke dette litt rart? Jeg kjenner jeg blir irritert. Jeg vil ikke være like barnslig tilbake og nekte han å være med "mine". Men nå kjenner jeg snart at nok er nok! Anonymous poster hash: b99bc...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Haha, han kan da ikke være seriøs? Jeg hadde bedt han gi denne beskjeden til "sine" venner, så får de bestemme selv i det minste. Anonymous poster hash: d188f...944 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Får ikke lov? Han bestemmer ikke over deg og du får gjøre det du vil. Anonymous poster hash: 31d77...4c3 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Vennene "hans" er ikke så veldig gode venner av meg, men vi fant på ting av og til da vi var sammen. Så jeg klarer meg egentlig fint uten dem. Men jeg tror at han kanskje er med mine venner for å irritere meg litt, selv om vi ikke er sammen/holder kontakt lengre. Har litt lyst å si i fra, men vil gi beskjed på en grei måte. Orker ikke være barnslig eller krangle. Det må være på en voksen og seriøs måte! Anonymous poster hash: b99bc...c2b
Gjest BettyBoop Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Jeg og eksen min har felles venner. De fleste av disse felles vennene, var bare "mine" før jeg ble kjent med min eks. Jeg har fått beskjed av eksen at jeg ikke får være med hans venner lenger, siden det er slutt mellom oss. Men han selv synes det er helt greit at han er med mine... Er ikke dette litt rart? Jeg kjenner jeg blir irritert. Jeg vil ikke være like barnslig tilbake og nekte han å være med "mine". Men nå kjenner jeg snart at nok er nok! Anonymous poster hash: b99bc...c2b hmm dette kan ikke han bestemme. De folkene bestemmer selv om de vil henge med deg eller ikke
Gjest Geesus Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Hvordan har han tenkt å nekte deg egentlig?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Hvordan har han tenkt å nekte deg egentlig? Har fått klar beskjed av han. Men han kan jo ikke nekte hvis jeg er med de, men ikke gidd jeg være med de heller. Men det er prinsippet. Hvorfor får han være med mine? Skulle trodd han hadde droppet de hvis han ikke ville ha noe med meg å gjøre i det hele tatt..men tvært om... Anonymous poster hash: b99bc...c2b
Gjest BettyBoop Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Har fått klar beskjed av han. Men han kan jo ikke nekte hvis jeg er med de, men ikke gidd jeg være med de heller. Men det er prinsippet. Hvorfor får han være med mine? Skulle trodd han hadde droppet de hvis han ikke ville ha noe med meg å gjøre i det hele tatt..men tvært om... Anonymous poster hash: b99bc...c2b si det til vennene dine så kanskje de ikke gidder henge med han mer? 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 si det til vennene dine så kanskje de ikke gidder henge med han mer? Har fortalt noen det, men jeg vil jo ikke nekte de heller å være med han. Det er jo deres valg. Anonymous poster hash: b99bc...c2b
Gjest Awzm me Skrevet 18. september 2013 #10 Skrevet 18. september 2013 Hvorfor sier du ikke bare det samme tilbake til han? At han ikke kan være med dine, så ser han hvor dumt det er.
Gjest Allergikeren Skrevet 18. september 2013 #11 Skrevet 18. september 2013 Jeg hadde rolig bedt ham forklare meg logikken på hvorfor dette skal gå bare en vei.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #12 Skrevet 18. september 2013 Spørr hva vennene synes og hva de vil. Han har ikke noe han skulle ha sagt.Anonymous poster hash: 3b207...243
Gjest BettyBoop Skrevet 18. september 2013 #13 Skrevet 18. september 2013 Har fortalt noen det, men jeg vil jo ikke nekte de heller å være med han. Det er jo deres valg. Anonymous poster hash: b99bc...c2b Ja men jeg mente at dersom de visste hvilken dritt han oppførte seg som, kanskje de ville kutte han ut av eget ønske.
Nettinettet Skrevet 18. september 2013 #14 Skrevet 18. september 2013 Vennene "hans" er ikke så veldig gode venner av meg, men vi fant på ting av og til da vi var sammen. Så jeg klarer meg egentlig fint uten dem. Men jeg tror at han kanskje er med mine venner for å irritere meg litt, selv om vi ikke er sammen/holder kontakt lengre. Har litt lyst å si i fra, men vil gi beskjed på en grei måte. Orker ikke være barnslig eller krangle. Det må være på en voksen og seriøs måte! Jeg synes det er supert at du ser hvor barnslig han er og ikke velger å synke ned på hans nivå, selv om det absolutt sikkert er fristende! La han få være med dine venner og hold deg unna "hans" en stund, men hvis noen av de kontakter deg for å finne på noe som du har lyst til så blir du med på det. Ikke for å irritere han, men fordi du har lyst og de faktisk har tatt kontakt med deg for å finne på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå